Anonym bruker Skrevet 19. mai 2006 #1 Skrevet 19. mai 2006 Hei gode jenter! Jeg har 50% rengjøringsjobb og 50% kontorjobb. Arb giver vil ikke legge til rette for meg, og sier jeg må sykemelde meg 50%. Greit nok. Fikk ikke snakke med legen, men han hadde sykemeldt meg 50% i en uke så friskmeldt. (har gått sykemeldt pga valme i 1 mnd, kontor dama sa at kvalmen gir seg nå straks) Jeg klarer ikke hard vaskejobb nå, får vondt i ryggen. Det kan umulig være bra? Er 11uker på vei.
MammaDilla Skrevet 19. mai 2006 #2 Skrevet 19. mai 2006 Huff... dette hørtes kjedelig ut.. En venninne av meg hadde vaskejobb da hun gikk gravid med nr to. Og det er ikke en lett jobb for å si det slik. Mye bøy og tøy og tunge bevegelser. Hun ble sykemeldt fra jobben i uke 10, og var sykemeldt helt til rundt uke 23... Snakk med legen din å forklar hvor ille det er. Lykke til!
Anonymmammatil3 Skrevet 19. mai 2006 #3 Skrevet 19. mai 2006 Det er jo viktig å lytte til kroppens signaler,å føler du at det ikke er bra for deg å ha denne jobben nå syns jeg at du skal sykmelde deg. Det er jo tungt å vaske...så jeg tror ikke det er noe problem å få sykmelding. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå