smokie m/ nr 3. Skrevet 19. mai 2006 #1 Skrevet 19. mai 2006 Signer her, gjerne Anonymt.... *fnis* Ser det er fleire enn meg som irriterer seg over daglegdags-anonyme...er det mange som bruker anonymknappen, eller er det berre nokre få? Ver snill og svar på denne spørreundersøkelsen! På forhånd takk!
Solstråle* Skrevet 19. mai 2006 #2 Skrevet 19. mai 2006 Eg irriterer meg også litt over "dagligdagse" anonyme. Men velger stortsett å overse de.Skjønner liksom ikke vitsen om det ikke er noe privat eller intimt. Jeg signerer ALDRI med anonym!
frida♥ Skrevet 19. mai 2006 #3 Skrevet 19. mai 2006 Vi har en fast anonym her virker det som. Og det er jo greit, men jeg har valgt å ikke svare når anonym spør, så fremt det ikke er noen grunn til å være anonym (slik jeg ser det iallefall) Det er noe med skjarmen med disse sidene at vi "kjenner" hverandre litt og hadde vi alle skrevet her uten å si hvem vi var, hadde ikke disse sidene vært her. Må jo si det kan være litt spennende å sjekke svar når det er signert fra en anonym, da kan det jo gjerne være litt mer "fres" over svaret :-D (jada liker at det er litt action av og til :-)) Ja har vel vært anonym en gang imellom, med visse aktiviteter her inne har det jo vært påkrevd.....
smokie m/ nr 3. Skrevet 19. mai 2006 Forfatter #5 Skrevet 19. mai 2006 Enig med deg, Solstråle*...kvifor anonym viss det ikkje er intimt eller privat. Og eg også prøver å konsekvent oversjå anonym.. Frida: må jo forsvare anonym litt også, er som oftest ikkje ufin, men kanskje litt "fres". Eg må også sjå kva anonym skriver. Men er glad for at det skjelden er ein slem-anonym. Men undersøkelsen var jo egentleg meint til den/dei anonyme, for å finne ut kor mange det er..men ingen har meldt seg endå ;-)
polarn & pyrene Skrevet 19. mai 2006 #6 Skrevet 19. mai 2006 Det er en skjelden gang den blir brukt, men det er bare om det er litt intime saker som ikke alle behøver og vite om meg. Ellers kan jeg lett ittitere meg over de som bruker anonym hele tiden.Er jo så unødvendig.
Rasko Skrevet 19. mai 2006 #7 Skrevet 19. mai 2006 Helt enig, det er ikke alltid like lett å forstå hvorfor folk signerer med anonym. Såvidt jeg kan huske, har jeg aldri brukt anonymknappen her i aprilklubben. Pleier ikke å skrive ting som røper direkte hvem jeg er (navnet mitt, navnet på barna, hvor vi bor, hvor jeg fødte osv), og føler at jeg rett og slett ikke har behov for å være mer anonym enn det jeg er ved å signere med
Lykkelig mamma... Skrevet 19. mai 2006 #8 Skrevet 19. mai 2006 Tror aldri jeg har benyttet anonymknappen her inne (med eneste unntak Hemmlig venn tråden...selv om enkelte ikke bruker den der engang...he, he...) Skjønner godt at "pinlige" spørsmål krever litt anonymitet noen ganger, men ellers ikke... Enig i at vi kan slutte å svare på vanlige innlegg fra anonyme kilder, altså spørsmål det ikke finnes grunn til å signere anonymt på, så slutter kanskje anonym å besøke klubben vår... Skjønte på Jordmor Siri at det hadde vært litt problemer med anonyme inntrengere på ulike klubbsider... Ikke gøy å ikke få oppmerksomhet, så da vil vel personen forsvinne etterhvert!
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 19. mai 2006 #9 Skrevet 19. mai 2006 Har brukt det et par ganger så lenge eg har vore her ... og har jo vore her ganske lenge nå.
Tre små & mammaen Skrevet 20. mai 2006 #10 Skrevet 20. mai 2006 Signerer med anonym på hemmlig venn tråden , men er så vant med å skrive med nick så til og med da er det vanskelig. Er nok en del flere her inne enn vi vet om, som holder seg inne i "skapet" tror jeg. Er jo ikke så rart, fordi vi har det så utrolig koselig her inne:) Hvorfor må enkelte signere med "anonym" på hverdagslige spørsmål som "hva skal dere ha til middag i dag?" "dress spørsmål" o.l? Om en ikke vil gi seg til kjenne med sitt nick, så kan vel den anonyme bytte nick for anledningen?? Er ikke det et godt forslag??? Ha en trivelig lørdag alle sammen:) klem ifra
Mjanne Skrevet 20. mai 2006 #11 Skrevet 20. mai 2006 Har også brukt anonymknappen på hemmelig venn. Er også enig at man kan bruke den på sensitive spm, men ellers er det bare tullete spør du meg.
vb-76 Skrevet 20. mai 2006 #12 Skrevet 20. mai 2006 Du finner nok ikke de anonyme her.. hehe.. Men det er jo bare å boikotte de innleggene, ikke irritere seg over det, bare late som de ikke der...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå