Gå til innhold

Til de som sliter med kynnere...

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt masse kynnere i to- tre uker! Har vært på sykehuset og sjekket om det var noe farlig og alt så bra ut da...

Var hos jordmor i dag da og hun sa at hvis det ikke hadde skjedd noe med livmorshalsen da så var det lite sannsynlig at det kom til å gjøre det!

Jeg er nok bare ei som har masse kynnere, som også er vonde innimellom men det var ikke farlig!

Det var jo et deilig svar å få, håper hun har rett!:)

Spurte også om det var farlig å fly på grunn av dette og da lo hun bare og sa, Nei, absolut ikke!! Det var bare å dra på ferie...! Skal en tur ut å fly i juni så det var ikke noe problem...:)

Er jo alltid deilig og få hyggelige beskjeder!

Kanskje det hjalp noen som har lurt på det samme...:)

Ha en fortsatt fin dag:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5089559-til-de-som-sliter-med-kynnere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde det en periode. Fikk beskjed om å ta det med ro siden stress kan forsterke det... Jeg tror legen hadde rett i det for min del. Roet seg etter at jeg ble bevisst på å stresse ned (selv om jeg til tider er litt stressa fortsatt ifb jobb.)

Når du skal fly er det eneste å passe på å bevege på beina når du sitter. Drikke mye... skal du langt kan det være lurt å røre seg litt i midtgangen underveis...

:-)

Hei! Ja det er greit å vite litt om hvordan man skal forholde seg til de. Det er jo ikke alltid like lett. For kynnere kan jo være ganske ubehagelig. Jeg er 2 gangs fødende og har hatt kynner hele svangerskapet. Siden jeg også var veldig plaget med det med forrige, er det litt lettere å vite hvordan jeg skal forholde meg til de nå. Er ikke så stresset, og vet mer når de begynner å bli for sterke. Er sykmeldt delvis pga dette, og har vært helt nødvendig selv om det ikke er farlig med kynnere. Problemet er når det blir så mange av de og de kommer regelmessig og er smertefulle. Hvis jeg stresser for mye kan jeg ligge med det i flere timer før de gir seg, og noen ganger har jeg faktisk lurt på om jeg skal ta kontakt med jordmor. Men går jo over. Kjenner bedre nå når jeg må legge meg ned. Selv om de vanligvis er ufarlige, så skal man ikke går rundt med for mye av de. Da er det på tide å roe ned.

Veldig irriterende å være så plaget for man blir jo veldig hemmet i hverdagen. Nå går jeg hjemme og suller, og har mest lyst til å jobbe. Men pga forhold på jobb vet jeg aldri hvor stressende dagen blir, og der jeg jobber kan man ikke sette seg ned hvis det blir for ille. Så da får jeg bare smøre meg med tålmodighet og nyte de ekstra fridagene.

Veldig kjekt å ha disse sidene å titte på da. uff dette ble vist litt lang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...