Gå til innhold

Hvorfor ligger h*n hele tiden på høyre siden av magen min?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hehe...min har også ligget på høyresiden hele tiden.

Kanskje det har med at jeg bestandig ligger med høyresiden ned når jeg skal sove?

Men vi får trøste oss med at jm mener det er den beste siden å ligge på, mht fødselen...

Min lille ligger med ryggen på venstre side av magen min, det har h*n gjort siden h*n snudde seg. Er den ene siden bedre enn den andre assa? Trodde ikke det hadde noe å si, jeg, bare om hodet var opp eller ned...=)

Annonse

Her ligger også veslejenta på høyre side. Jeg har hjerteformet livmor, men siden det er så mange så har det slik så har nok ikke dette så mye å si da :o)

Blir litt slitsomt i lengden syns jeg å bare kjenne de kraftigste sparkene på samme sted. Jeg har et ømt punkt ganske gøyt opp som jeg tror hun gnir rompa si inntill. He he

Min har snudd seg fra venstre til høyre og har ligget på høyre siden de siste tre ukene. Det var kjekt å høre at det er en fordel iallefall !!

Noen snur seg mye, men de siste uken ligger de vel mest i ro, det er jo så trangt..

Annonse

Hehe, da hører jeg at det i alle fall ikke er unormalt! Var nesten redd for at det skulle ha noe med festing av hodet å gjøre, og sånn.. og det er litt i tidligste laget, syns jeg!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...