Gå til innhold

September: 148 slag :)


Gjest

Anbefalte innlegg

Var på ny kontroll i dag.

Har kjent mye liv i det siste, men de siste par dagene har jeg nesten ikke kjent noe. Ble selvfølgelig "litt" engstelig, men etter legeskjekken i dag viste det seg at alt va bra og t hjertet slo 148 slag i min. Verdens beste lyd!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

... by the way!

Hvor fort slår hjertet til deres lille, og hvilket kjønn er det?

JM var usikker for vår del, kanskje det er en jente, hehe (?)

.. joda, vet at det med hjertelyden ikke trenger stemme, men litt moro uansett. Må jo tippe litt før den lille kommer i slutten av sept :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på kontroll mandag(22+3), hjerteslagene låg på 148, samme som deg!:) Men vi vet ikke hva det blir...jeg har litt tro på at det kan være en jente da, men...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det 144 og 145 hjerteslag.

Og jeg har fått bekreftet at det blir jente. De sier jo at hjertelyden over 140 blir jente og under 140 blir gutt. Men det kan vel variere det også tenker jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra da:-).

Har en gang med 155 og en gang med 148 slag. Skal til JM på mandag så da får jeg se hva hjertelagene blir da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var hos jordmor i dag,å da målte det ca.149 slag men de andre gangene har det vært 159 og 162.

I følge ultralyd venter jeg ei jente.

 

Spurte jordmora om det med hjertelyden å da sa ho at ho ikke trodde noe på det der iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min slog 132 når jeg var i uke 21.... en cool kille altså. JM sa at gutter har lavere puls enn jenter statistisk sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...