Gjest Skrevet 19. mai 2006 #1 Del Skrevet 19. mai 2006 Hei, jeg bor norvest i Oslo, er 30år og har termin i begynnelsen av desember. Noen andre i nærheten med termin nov/des? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KrissyL & Aurora Skrevet 19. mai 2006 #2 Del Skrevet 19. mai 2006 Jeg bor i Oslo, på Grønland. Er 27 år og har termin 17. desember. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 19. mai 2006 #3 Del Skrevet 19. mai 2006 Jeg har 5desember, har du barn fra før? Jeg har to på 6 1/2, ei jeg har født en jeg fikk med på kjøpe;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KrissyL & Aurora Skrevet 19. mai 2006 #4 Del Skrevet 19. mai 2006 Dette er min første... :-) Gleder meg noe utrolig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 19. mai 2006 #5 Del Skrevet 19. mai 2006 Det skjønner jeg, gleder meg veldig jeg og. Er så lenge siden sist, at jeg føler meg nokså fersk. Mye man glemmer, dessuten er det nokså anneledes denne gangen. Har trøbla/trøbler med svangerskapskvalme. Det hadde jeg ikke sist, ikke snev av kvalme faktisk. Men, da trøblet jeg mer i slutten av svangersskapet, fikk bekkenløsning og svangerskapsforgiftning. Men, da satser jeg på at det utgår denne gangen;) Men, lurer på om det er vanlig å få tidligere mage 2.gangen. For nå har jeg merket endring fra 9uke, mens jeg husker at det var først i 4mnd jeg merket det sist..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 19. mai 2006 #6 Del Skrevet 19. mai 2006 *dytt*flere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tess30 Skrevet 19. mai 2006 #7 Del Skrevet 19. mai 2006 Heisann! Bor litt utaførr oslo da, en plass som hete Myrvoll. Æ har termin 4 desember Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lesehesten stolt mamma til 2 Skrevet 19. mai 2006 #8 Del Skrevet 19. mai 2006 Hei på dere! Jeg bor på Rødtvet og har termin 26. desember Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 19. mai 2006 #9 Del Skrevet 19. mai 2006 Fler som skal føde på riksen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå