Gå til innhold

3 dager på "overtid" har nå tatt akupunktur...

Anbefalte innlegg

Ja ja, Nå har eg prøvd det og.

Sæd og mangen orgasmer har jo ikke hjulpet...ikke støvsuging eller lange gå turer heller...

Tok en god del nåler i dag hos en jordmor som utfører modningsakupuntur. Var der rett før 11 i dag, så vi får se om dette har noe virkning på meg.....

Andre på som venter i spenning?

Fortsetter under...

hallois!

Jeg hadde termin på mandag og var å tok akupunktur jeg også, i går. hu satte strøm på to nåler også for å "tirre" litt ekstra.. så med nåler i går og husvask i dag, blir det spennende å se om jenta vår kommer snart?! :) er ganske sikker på at slimproppen gikk i morges..men det trenger jo kanskje ikke ha noe å si. Noen mister den jo to uker før, andre to dager.. veldig idividuelt tror jeg, så får se.. :)

Hvor skal du føde? Skien her..

Jeg bor i sandnes. så det blir nok på SUS her.

Vet du om du var moden og hadde litt åpning før akupunkturen? Til mer moden en var før akupunkturen til raskere går det vel? Men det kan vel også gå en uke til for oss?

Har du fremdeles mye liv? Jeg har også en del luft i magen....

Leser om de andre som stresser med alle telefonene, og har funnet ut at vi burde hatt et slags smykke rundt halsen hbvor vi kunne henge telefonenene!!! Når telefonen ligger nær meg, ringer nesten ingen, med en gang jeg går på do eller noe, ringer den ene telefonene, og jeg løper(eller vagger) og når ikke telefonen, så begynner det å ringe på en annen telefon i andre enden av huset... slit dette her!!! Men hadde jo vært litt stussselig hvis ingen brydde seg....

Men jeg får lage litt lasagne, se på tv og slappe av. Kanskje i nett?( den tanken begynner å bli slitt nå...)

Jeg går også i spenning! 11 dager over med 3. mann!

Har vært på overtidskontroll på ahus i dag. Alt bra med babyen og meg, 3 cm åpning og over middels moden...Hadde håpet at de ville ta vannet eller sette igang på annen måte, men nei, de mente det var best å se om det kom i gang av seg selv. Fikk time til igangsetting mandag kl.10!!!

Håper og tror det begynner hver natt... jeg og. Har sterke kynnere/svake rier med gjevne mellomrom, og har hatt det nesten en uke. Må bare tenke at det nærmer seg hver time som går :-)

Har tatt modningsakupunktur siden uke 36/37. Sex prøves regelmessig :-) og går turer, i trapper, vasker, spist ananas... Det er nok en liten sta unge!!!

Lykke til med ventinga!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...