Gå til innhold

Går det an å ha kynnere kun på den ene sida av magen?

Anbefalte innlegg

Av og til når jeg kjenner det kommer en kynner, føles det bare hardt på den høyre siden av magen - mye mykere på venstresiden. Er det ikke ordentlige kynnere da eller?

Takk for svar =)

Fortsetter under...

Okei - så da tar jeg ikke helt feil altså!!! Jeg vet tydelig hvordan kynnere kjennes ut, og det kjennes helt sånn ut...men altså bare hard på høyre siden. Har aldri skjedd på venstre siden. Snålt! Visste ikke at det gikk an jeg!

Takk for dere som gadd og svare =)

Annonse

nå er jo livmoren gjerne orientert sånn litt til høyre for midten har jeg hørt. Så kanskje det er litt derfor d kjennes sånn? Har hele tiden følt at hele opplegget "lener" seg litt mot høyre, så jeg syns det var ganske oppklarende da jeg fikk høre det:)

Men får dere en litt sånn stikkende følelse på den ene siden??Er litt usikker om det er kynnere jeg har eller noe annet..Jeg har denne følelsen også nesten bare på venstre side..Kan noen please beskrive følelsen for meg?

Min følelse av kynnere er: (skal i alle fall prøve å beskrive den =)

Magen strammes gradvis i løpet av få sekunder, akkurat som om den blir trekt sammen fra sidene og innover mot midten liksom. Også blir magen helt stram og hard. da er det ekkelt å strekke seg - føler helst for å stå litt foroverbøyd jeg da.

Vet ikke om det ble til noe hjelp for deg, men...det var nå jeg klarte å beskrive =) Kjenner ingen stikkende følelse, tror jeg???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...