Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer bare på om noen kan sjekke når sjangsen for å bli gravid er størst. Første dag i mens-syklus var 6 mai.

Tusen takk for svar:)

Goklem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Mellom 21 mai-25 mai fekk eg opp.Lykke til

Skrevet

Tusen takk for svar:)

Du er en knupp;)hihi...

Ha en fin dag.

Klemmm

Skrevet

Hei:-)

Jeg får opp eggløsn. på dere i dag +morgen jeg.

Hopp til køys og kos dere masse....

Ha en riktig fruktbar helg!!!

Klem

Skrevet

hei hei never.lykke til :-)

Skrevet

hmmmm...så på svar du fikk fra elastica...e det derfor du ikke svare på msn eller på telefonen i kveld...ka e det dåkker gjør...???hehehe:)

nei,bare stå på,for eg vil bli tante...:)

glad i deg,søssa mi...

muss fra ho storesøss:)

Skrevet

hehe...... c",)

Skrevet

Ville bare si at jeg har stooor tro på nattinatt hun er en herlig jente!!

Det er bare det at av og til får vi opp litt forskjellig og jeg unner bare deg og søsteren såååå mye å bli gravide. Syntes det er utrolig flott å se søsken som viser så mye kjærlighet og omtanke for hverandre!!!

Kan jo være det blir dobbel eggløsn. denne mnd. Det kan jo godt skje v/hyppig sex he,he...

Krysser alt som er jeg xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Klem

Skrevet

åååååå....så koselig, elastica:)eg får gubben hjem natt til mandag...stakkars mann..hehe...eg har fri fra jobb tirsdag,onsdag og torsdag...tjihi:)

stå på lillesøss...:)love you:)

stooooor kveldsklem til deg, elastica:)

Skrevet

Elastica...

Såååå koz:)

Men eg har jo værdens beste storesøss da;o)

Ha en fortsatt fin kveld, og eg må sei at eg sett STOOOR pris på alle svaran eg har fått ifra deg:)

Vi lev i håpet her da;o)

Kjæmpekoz

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...