Mamma til tre røvere Skrevet 19. mai 2006 #1 Skrevet 19. mai 2006 Hvordan få en gutt på 17 mnd til å sovne selv uten puppen i munnen? Jada, jeg vet det er min egen feil som har vent han denne (u)vanen! Dette har gått helt greit frem til nå, har lagt han over i sin egen seng når han har sovnet. Men de siste dagene har han våknet og hyler hysterisk når jeg prøver å legge han i senga. Og da har vi det gående ei go stund. I går kveld hylte han mer eller mindre i litt over en time før han roet seg. Virker nesten som han er sint på sprinkelsenga, han har ikke sovet der på dagtid heller, da er det vogna som teller. I den kan han legge seg og sovner med engang, uten at vi må trille.
Guttemamma x 3 Skrevet 19. mai 2006 #2 Skrevet 19. mai 2006 Jeg synes sånn går i perioder. - Av og til vil han ha kveldspupp, andre ganger vi han bare ha smokk. - Av og til peker han på senga og vil legge seg selv, men vanligvis sitter vi og koser til han sovner. - Av og til våkner han og hyler når vi legger ham i senga. Noen ganger går det over etter 1 dag, andre ganger varer det noen kvelder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå