Mamma til tre røvere Skrevet 19. mai 2006 #1 Skrevet 19. mai 2006 Vi holder på å innrede loftet og treng litt tips. På veggene har vi montert huntonittplater, caffelatte farge. Men hva skal vi bruke i taket? Tenkte på panel, men da må vi male den da vi kun har ett vindu og jeg vil ha det mest mulig lyst i rommet. Samtidig ønsker jeg ett lunt og trivelig all-rom. Hjelp meg da:-)
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2006 #2 Skrevet 19. mai 2006 Vi har vanlige hvite takplater i taket på loftet, nettopp for lyset sin del... Er veldig fornøyd med loftet vårt vi da.
Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 19. mai 2006 #3 Skrevet 19. mai 2006 Vi har også loft med skråtak. Har helt lysegrå huntonitplater på veggene og panel i taket som er behandlet med beis tilsatt ekstra hvitfarge. Vi er veldig godt fornøyd. Lyst og fint
*Athena* Lucas,englepia+Dani! Skrevet 20. mai 2006 #4 Skrevet 20. mai 2006 Vi driver å innreder loftet vårt nå, og har skråtak. V har valgt ferdigmalte panellengder til taket, de får du i flere fine lyse farger. Husker ikke hva de platene heter, men det vet de sikkert på byggmakker eller no.
Mamma til tre røvere Skrevet 22. mai 2006 Forfatter #6 Skrevet 22. mai 2006 Takk for svaret! Det jeg lurer på er hvilken vei har dere lagt takplatene, ståenden eller liggende?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå