Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

..hvier seg inn i bilen for å kjøpe en CB- snakk om å kaste penger ut gjennom vinduet... Men er man besatt, så er man besatt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hihi!! Nå har jeg kommet tilbake, nå skal det testet med CB!! Kryss fingrene for meg!! Har ikke helt troen men.......

Skrevet

hva ble det? nysgjerrig jeg da :P

Skrevet

Ja,få høre da... ;-)

Skrevet

Snufs...negativ igjen..da må jeg nok bare innse fakta- det er kun TR som er forsinka... Jeg som har følt meg litt gravid også...:( Jaja, bedre lykke neste gang:)

Skrevet

Usj, det var leit å høre, men ta en ny test om noen dager om ikke tr dukker opp. INgen tr, fremdeles håp som de sier her inne:)

Skrevet

ja, men nå er jeg 6 dager over IKM..... Nå skal jeg tenke på noe annet en stund!! Kommer til å holde meg borte fra denne siden neste pp. blir liksom så opphengt i denne babylaginga...men jeg ønsker dere alle lykke til, dere er en topp gjeng!

Skrevet

Det kan jo enda være et håp.

Hører mange som ikke tester positiv før 2 uker over tiden.

Ps: Vitus apotekene har -30% på alle CB sine produkter ut uken,for denne testingen går hart utover limmeboka.

Skrevet

Jeg har også hørt at på noen så viser den ikke pos før opp mot 2 uker etter IKM, så det finnes et lite håp for deg ;o) skal krysse alt jeg har for at spiren sitter xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...