Gå til innhold

trallalla..går å venter på telefon nå....RING!!!


♫ rockesmurf og smurfejenta♥

Anbefalte innlegg

venter på tlf fra lege ang blodprøver på om HCG er stigende eller ikke...de skulle ringe etter 13...er piss nervøs....måtte bare si det...RING!! NÅ!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oj - så spennende!!! Krysse alt av fingre og tær for deg. Hold oss oppdaterte!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes!! HCG er stigende. Men ikke fordoblet som jeg trodde det skulle bli, men men den er iallfall ikke synkende. 25000 på prøve 1 og 31000 på 2 prøven. Ved normalt svangerskap skal HCG fordoble seg på 2-3 dager...håper alt er greit. Snakket ikke med legen bare sekretæren og hun var no positiv..noen andre med erfaring på dette??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det var gode nyheter......:))))

Jeg håper jeg får like gode nyheter som deg i dag..... :)

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble ikke sen starten jeg hadde håpet på nei, men nå håper jeg etter tirsdag at jeg kan sette meg i sofaen,slappe av og tenke på at i årskiftet 06-07 har jeg en liten baby i armene mine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo posetivt at den ikke har sunket i allefall!

Håper den har økt enda mer på tirsdag,å at du kan slappe av litt mer etter det...

Har du mistet før,siden du tar Hcg prøve?

 

Ønsker deg lykke til fremover!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei ikke mistet, men embryoet var så lite i forhold til hvor langt jeg var kommet samt at hun ikke så hjerteaktivitet.. Gyn ville sjekke om det var stoppet opp å vokse, men mulig jeg bare er noen dager kortere enn anntatt.....ser frem til å få tirsdagen overstått. Gyn var iallfall ikke så negativ som første UL, hun var fornøyd med utviklingen på en uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...