Gå til innhold

NY DATO for treff på Gjøvik: TIRSDAG 30.mai

Anbefalte innlegg

Så at mandag og onsdag passet dårlig for noen her så da klemte jeg treffet inn på tirsdagen midt i i mellom, håper det passer bedre!

(minner igjen om at hvem som helst kan gå in og endre på tid-dato-sted for treff altså)

Da håper jeg på å se hvertfall et par nye fjes på neste treff- det blir koselig!

Fortsetter under...

Jeg kan komme på tirsdag, men rekker ikke noe før tidligst 15.30/16.00, da jeg er på jobb først. Synes det var greit med kl 18.00 for da rekker jeg hjemmom først. Men som sagt kan jeg være bitte litt fleksibel med tiden. Men det hjelper vel ikke for deg Annemor?

hei hei. Nei det hjelper itte så mye. Men kan jo håpe møtet kan bli flyttet eller at je kan komme etter dere utpå kvelden. Vet itte hvor lenge møtet varer, men vi skal gjennomgå eksamensoppgaver osv. Vi skal ha eksamen den 9 juni, så det er en del å friske oppigjen etter skolen i høst/vinter. Får se hva som skjer da vøtt :D

Annonse

hmmm skal vi ta det som planlagt kl 18 på tirsdag da? ingen som har kommet opp med noen alternativ dag som passer for alle??

hagler ikke med forslag til sted å treffes heller ser jeg he he

jeg syntes det var godt med pizza egentlig..så peppes?

eller egon? eller chaplin igjen? eller skal vi finne et nytt sted?

mama mia frister jo meg som er blitt smoothie-junkie men der stenger det jo klokka 20..

alder spiller ingen rolle på sånne treff! magen og det lille mirakelet der inne er hovedpersonen så vi har jo alle noe å snakke om uansett.

hva vi gjør: først bunkrer vi opp med litt mat/kake/is og drikke og så går som regel skravla i ett til noen tilfeldigvis kikker på klokka og ser at den nærmer seg ni eller ti he he

Vi snakker nok mye om mager og mammaklær, strekkmerker, fødsler, ultralyd, vogner/utstyr, smertestillende, håpløse mannfolk/flinke mannfolk, møter med jordmor og alt mulig annet vi dumper innom.

Er jo veldig greit så lenge alle har interesse av samme tema så vi går aldri tom for ting å snakke om akkurat.

så tror du det er noe for deg? hjertlig velkommen på treff er du iallefall!

vi er lett å få øye på hihihi

Annonse

Jeg skal på føden på omvisning i morra kl 17.30-20.00,så da skjærer det seg litt for min del.Dette er i forbindelse med svangerskapskurset vi er med på nå.Men kos dere alle sammen.Vi må vel klare et treff til.Er jo enda ca en mnd igjen før termin på Nina og meg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...