Gå til innhold

veldi bekymret trenger råd....

Anbefalte innlegg

endeli bare 10 dager til termin, har hadd masse vonde veldi vonde kynnere i det siste, men er veldi skeptisk,17 mai var jeg i en bilkollisjon var på sykehus for å se at alt var bra og alt var bra me babyn men legene var beskymret fordi morkaken min var veldi hissi.... og de er bekymret for at den karskje vil løsne og da blir jeg også det, hverfall siden i går har det kjentes ut som magen er veldi.."stiv" sånn som man blir i låra etter en lang joggetur uten å tøye ut etterpå vis dere kjønner hva jeg mener, slimproppen har gått så kan det bare være ett tegn på at han vil ut snart eller bør jeg kontakte jm?

takker for svar

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5088608-veldi-bekymret-trenger-r%C3%A5d/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg ville har ringt sykehuset eller jordmor og forklart situasjonen... mye bedre med en telefon for mye....!!

høres for meg ut som om noe er i gjære, tror mine veer startet slik før de ble vonde og mere regelmessige..livmoren trekker seg skikkelig sammen...

ring og få en sjekk..... det er så utrolig kjedelig å gå hjemme å bekymre seg..

Jeg synes fødeavdelingen din burde legge deg inn til observasjon og følge litt med på deg. Morkakeløsning er ingen spøk, og når du i tillegg føler at noe er galt... Det er ikke uvanlig å legge inn høygravide til observasjon/avlastning, og det ville være en veldig trygghet for deg nå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...