Gå til innhold

Han har jo ikke tid til å kose.......

Anbefalte innlegg

Minstemann er nå 4 mnd.

Hadde virkelig sett frem til denne tiden hvor jeg virkelig skulle ha "baby" og vi skulle kose oss.

Skulle nyte tiden siden vi ikke skal ha flere små nå.

Men hva skjer.....?

Joda, han tror vist at han er konfirmant...

Han har aldri likt å ligge flat på armen eller skulderen å kose

Han skal holdes opp med ryggen mot brystkassen vår så han får se...

Nå er han helt propell om dagene.Legger jeg han ned på gulvet så snur han seg rundt på magen med en gang, og ligger jeg han på fanget eller armen så strever han fælt og skal opp å sitte.

Skal ha med seg alt som skjer og skrattler bare han ser på broren som er 2 1/2 år.

Flere som har sånne "kjonfirmanter", som jeg kaller han.-....??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5088584-han-har-jo-ikke-tid-til-%C3%A5-kose/
Del på andre sider

Fortsetter under...

mi lille tulle er 5mnd...alltid vært veldig "verslevoksen"..liker ikke å ligge i armene å kose..aldri likt d...:/ begynte å rulle på gulvet når hun var 3mnd...mi å skal helst bæres oppreist...

savner litt å ha en liten kosebaby...

her er det kun fart og spenning som teller....

heldigvis er hun flink å ligge å leke seg alene på gulvet...

Å, ja da!

Han har "aldri" vært noen rolig kosegutt. Fra han begynte å oppdage verden rundt seg har hodet gått som en sprettball fem og tilbake for å få med seg allt. Nekter å bli bært mage mot mage og fra han var 3 mnd ville han helst sitte i fanget. Nå er han 7 mnd og åler seg fra rom til rom for å få med seg allt. Innimellom kan han lene hodet sitt mot mitt i 2 sek og si aaaaaaa, men han er borte igjen før jeg rekker å reagere nesten. Jeg og hadde liksom håpa på en kose-baby, men det varte ikke mange ukene gitt....Håper det kommer seg når han blir eldre da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...