Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Må bare dele min opplevelse. jeg grudde meg veldig, men det gikk ganske greit. Jeg måtte først ligge i gynokologisk leie for innføring av et plastrør inn i livmor. det kjente jeg ikke. så blåste de opp en ballong for at det skulle sitte på plass. de fylte ballongen helt til at jeg kjente den var der -heller ikke vond, jeg bare kjente det. Ble så flyttet oppover på benken slik at de fikk tatt bilder mens de fylte på med kontrastveske. det var ikke så behagelig. det sprengte veldig, og var akkurat som beskrevet-sterke menssmerter! varte noen minutter med varierende smerte.

det viste seg at min høyre eggleder var åpen, mens venstre var tett. og det betyr at det er muligheter for en "normal" befruktning.

Så nå er det vel mer venting som venter. skal snakke med gynekologen min til uka, så får jeg høre hva han tror.

Fortsetter under...

Fint du ville dele din erfaring. Jeg skal inn og gjøre det samme om tre uker og er veldig spent. Nå vet jeg litt mer om det som vil skje og det kan være litt beroligende. Vet du om du de skal prøve å åpne den tette egglederen? Eller gjør de ikke det så lenge den ene er åpen?

Kjekt å høre at det gikk bra Lita78. Jeg skal gjøre det den 1. juni. "Gleder" meg faktisk litt. Vet du om det har noe å si at jeg har IKM i dagene som følger etter røntgen? Det kan vel ikke ødelegge en mulig befruktning?

Frk. F.

jeg fikk beskjed om at røntgenundersøkelsen måtte skje mellom dag 1-10 i syklusen (altså fra 1 dags mens). andre sier dag 6-10. Uansett er grunnen at du 100% sikkert ikke er gravid når undersøkelsen skal tas. Mer vet jeg ikke... jeg grudde meg mye, med gledet meg på en måte jeg også. greit å få svar.

men tror du bør undersøke dette med syklusen....fikk du ikke noe beskjed om dette når du fikk time?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...