Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har vært lenge borte fra denne siden, men jeg har hatt mitt å styre med. Men nå er det riktig ille for meg.

Jeg er 12 uker på søndag, og alt såg bare helt herlig ut. Både for meg og min samboer. Med humørsvinginger og alt som hører til.

Men den 15. mai ble alt snudd på hodet. Jeg våknet og måtte på do som vanlig, men da oppdaget jeg mye hvitt og brunt utflod. Fortalte det til samboeren min, som med en gang spratt opp av sengen og undersøkte på nettet hva det kunne bety. Fikk så vite at mange hadde opplevd det. Roet oss med det.

16. Mai ble det igjen litt verre. Da var det kommet litt blod, slik at utfloden ble rosa. Noe smerter fikk jeg også.

17. Mai ble det igjen ennå verre. Da var det som en liten menstruasjon. Men ingen klumper, men smerter og redsel.

18. Mai ble det igjen en liten menstruasjon, men i forhold til gårsdagen måtte jeg ha på meg bind. Igår var det kun hver gang jeg gikk på do. Ringte lege, han kjente meg på magen og fortalte at blodet kom mest sannsynlig fra livmoren. Men jeg måtte bare knipe igjen og håpe på det beste. Ingen ultralyd.

19. Mai. Igjen liten menstruasjon, men ingen klumper. Mer idag. Ringte legen igjen, og ville ikke gi meg med ringingen til han henviste meg til sykehus. Han skal det til min legetime kl 13.30 idag.

Så får vi se da, om jeg har et lite hjerte som slår ennå, eller om det er noe galt. sukk!!!

Klem til alle, og en trøsteklem til meg.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5088330-mister-jeg-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei vennen ( håper det er riktig venn jeg treffer nå da :) )

Skulle innom for å se om du kanskje var her nå og så dette, kjente hjertet mitt hoppet over noen slag med en gang!!!!!

Ber på mine knær om at alt er som det skal for jeg unner deg dette så uendelig mye.

Har prøvd å ringe deg men får ikke svar og det gjør bekymringen min enda større!

Vær så snill lille venn og ring meg med en gang du serd dette! ( vist jeg ikke har fått tak i deg først da :)

Håper alt går bra med deg og den lille!!! Gledet meg slik på deres vegne!!

By the way, sier ikke til noen hva jeg leste nå nettopp, så det må du ikke tenke på!!!!!

Skulle ønske jeg bodde nærmere deg så jeg kunne være der vist du trenger det, men det håper jeg jo at du ikke gjør ;)

Kjempe klemz fra snuppa langt vekke :)

( He he... håper igjen det er riktig venn vist ikke har jeg virkelig driti på draget )

Hei annis82.

Det er riktig venn langt borte. :-)

Der var en liten.. pitteliten snømann som låg der helt musestille, og et hjerte som ikke slo. Den var blitt bare 17,4 mm og det er to uker siden den lille døde. Den låg på den siden som samboeren min hadde mistanker om. Ikke rart magen min er så liten da.. bare 17,4 mm. En liten snømann..

Legen sa at det nok var snakk om en MA, siden livmoren ikke hadde gjort noe ennå.. før nå. Ikke noen sterke blødninger ennå, men mer og mer for hver dag. Han anbefalte en utskr. for ellers kunne det gå flere uker. Det vil vi ikke.

Samboeren min også gråt så tungt og vondt. Dette unner jeg ingen! Så i morgen kommer marerittet igjen, samme opplegget som for 4 år siden-- du forstår..

Klem fra baby..

Hei hei :-)

Tenker kjempemasse på deg og din kjære!!!

Ja tenkte tilbake på den tiden med en gang. Det er helt grusomt å tenke på at det skulle skje deg:( Det er så FORBANNA URETTFERDIG!!!!!!!!

Du er en av de som VIRKELIG fortjener dette.

Jeg gledet meg enormt til å forhåpentligvis å kunne komme etter ganske snart, men nå håper jeg dere kan komme i gang igjen og få det til på første forsøk igjen så kan jeg komme etter da :)

Tenker masse på deg og sender deg mange tanker :)

Skal på kurs i Juni så lurte på om jeg kanskje skla reise som sist og besøke dere :) VIst du orker å ha besøk av søte lille meg da :)

KJEMPE MEGA GLAD I DEG MIN VENN!!!!!!!! SAVNER DEG!!!!

Ta i mot kjempeklemmen fra meg og gråt litt på skulderen min om du ønsker. Gråter sammen med deg.

Mange klemmer from far away :(

Annonse

Det var kjempe leit! Har ikke sett inlegget ditt før nå. Vi mistet en liten spire i uke 7 sist jeg var gravid. Det er vondt, føles skikkelig urettferdig! Lov meg at dere ikke gir opp. Det er desverre ganske vanlig å miste en gang før det går bra. Neste gang går det strålende. Trøstende klem fra oss:-)

Takk for alle gode ord. Det har vært noen dager med vonde tårer, men å gi opp har heldigvis aldri vært tema her hos oss. Vi har egentlig kommet veldig nære hverandre! :-)

Vi har faktisk tenkt å vente på vanlig menstruasjon, og så begynne å telle dager igjen. Vi har nå kontaktet vitanova-klinikken. Men det er ikke fordi vi har mistet troen på Stork- langt i fra. Men nå begynner vi liksom helt på nytt. :-)

Vi er prøvere om en liten stund, men jeg vil heller legge meg til listen når jeg har fått spiren på plass. :-) Litt mer oppløftende det.

Kos og klem:-)

Kjære, kjære babysyk..

Har vært på kurs og så ikke dette før nå. Kan ikke si så mye, for jeg kjenner deg ikke, men.....prøver å sette meg inn i din situasjon.....føler så med deg og dere........så inderlig og uendelig fælt......

Hei Skjønn baby.

Tusen takk for gode ord og tanker. Det varmer godt, selv om en ikke vet hvem den andre er. Jeg har vært litt i min egen verden, og sørger nok litt ennå. Legen min sa at det ikke var helt nødvendig å vente til neste menstruasjon, men det ville klinikken. Litt lei meg for det, fordi jeg er veldig innstilt på å prøve igjen og ikke ligge å dvele så altfor lenge på dette. Er ikke sunt for meg.

Jeg har ikke vært her inne omtrent siden jeg oppdaget at jeg var gravid, for rett etter de to deilige blå kom en ekkel følelse som sa til meg at dette ikke var ment til å skje. :-( Så jeg skal stole på min lille magefølelse heretter.

MEN:.. Gratulerer med deres lille spire, som satt med en gang!! :-) Så deilig for dere!!! :-) Er er oppriktig glad for deres vegne!! :-)

Kjære Babysyk@angel!

Tusen takk for gratulasjoner! Er selvsagt utrolig takknemmelig for at vi klarte det så raskt. Vet at mange strever i flere måneder og år på å bli gravide. Men......klarer ikke helt å være fullstendig glad og sikker på at alt skal gå bra......før de 12 ukene er overstått. Har en del venninner som også har mistet fra uke 8-12, så alt kan dessverre skje. Noe dere ulykkeligvis fikk oppleve.

Bare lurte på en ting kjære deg; denne magefølelsen din som du skisserte ovenfor..., hva var det som gjorde at du fikk den ekle følelsen som sa til deg at dette ikke var ment til å skje? Behøver selvfølgelig ikke å svare på dette, Babysyk. Men siden du nevnte det selv.

Var du forresten kvalm i svangerskapet ditt?

Ønsker deg lykke til med neste forsøk og kan love deg at du vil oppleve å bli tatt godt vare på, på Vitanova! Et lyst og trivelig og moderne lokale med en varme og inderlighet fra de to som er der som man skal lete lenge etter. Vil anbefale deg akupunktur. Det er en del av inseminsajonen, hvis man ønsker det. Noen responderer svært positivt på dette.

Ønsker deg alt godt. Så snakkes vi forhåpentligvis her innimellom når du orker.

Klem

Hei Skjønn.

Jeg fikk allerede den ekle følelsen når jeg fikk den to blå. Det var som om den 6.sansen min bare sa.. ikke gled deg for mye. Ikke bokstavelig ment, men den indre stemme liksom. Vet ikke annen måte å fortelle det på. Klarte aldri å legge fra meg den følelsen, og hver gang jeg gikk på toalettet forventet jeg nesten en menstruasjon.

Jeg var noe kvalm i begynnelsen, med brekninger og liten lyst på smakfulle matretter som jeg alltid har elsket. Men jeg kastet ikke opp, annet enn når jeg stresset eller stod tidlig opp for å dra på jobb.

Vi gleder oss til å besøke Vitanova også, og har sagt fra til Stork. Dem ble veldig lei seg, men ønsket oss lykke til videre.

Vi snakkes nok av og til ser du. :-)

Klem:-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...