Anonym bruker Skrevet 19. mai 2006 #1 Skrevet 19. mai 2006 Er dere ute på byen å drikker og fester?? enda ikke tatt en sup alkohol, babyen er snart 6mnd... savner litt en by tur...andre som savner lørdagskveld på byen? hvem passer barnet når dere er på byen?? lettere å være far virker det som..kan sprete ølflaska når det passer dem..trenger ikke tenke på å måtte opp midt på natta, og tilig på morgenen.. det er mann en skulle ha blitt...de slipper så lett unna alt...
Gemini77 Skrevet 19. mai 2006 #2 Skrevet 19. mai 2006 Hei , Jeg har vært en gang ute på byen etter at babyen min ble født. Han var da 8 uker og han koste seg med pappa'n sin. Ikke noe problem det så lenge de tar flaske og det gjør vår lillegutt. Har også drukket "en del" alkohol også jeg.. etter at han har lagt seg så hender det at jeg og sambo tar oss et glass vin eller to og koser oss... lillegutt er snart 12 uker.. Om ikke lenge skal vi på konsert. Da vil lillegutt være drøye 3 mnd og da skal han være borte hos mine foreldre. De har passet han før, men ikke på natta, så det blir spennende. Men det går helt sikkert greit, da det gikk kjempefint at pappa'n hans ga han melk på flaske på natta..
WP-TLogPeanut Skrevet 19. mai 2006 #3 Skrevet 19. mai 2006 Jeg skal ut på byen i morgen,drikke og feste Gleder meg masse! Første bytur på ett år! Snuppa er snart tre måneder og skal være hjemme sammen med bare pappa for første gang,det blir spennende! Jeg er helt sikker på at han klarer oppgaven med glans,det er han selv som er litt skeptisk,hehe!
Gjest Skrevet 19. mai 2006 #4 Skrevet 19. mai 2006 ja det er jeg, sånn ca en 1 gang i mnd + -.. da er det enten mamma eller svigermor som passer snuppa. og det vil de mer en gjerne.. tulla er snart ni mnd... hender jeg tar meg en drink eller øl etter leggetid men da må sambo holde seg.. det er alltid en av oss som er helt edru...
Gjest Skrevet 19. mai 2006 #5 Skrevet 19. mai 2006 skal reise til foreldrene mine og være i 1 mnd nå og da skal jeg ut minst EN gang! savner det skikkelig! og de er mer enn gjerne barnevakt, så er jo ikke noe problem. skjønner meg ikke på de som aldri går ut fordi de har baby... jeg har det kanskje litt lettere enn andre da siden jeg gir mest mme, så "hvem som helst" kan jo mate han... party on jenter! men med måte... ;o)
Gjest Skrevet 19. mai 2006 #6 Skrevet 19. mai 2006 synes vi alle nybakte mødre fortjener å gå ut litt på by'n etter fødselen.!!! det fortjener vi!! Bare vi husker å pumpe ut melken osv etter vi har drukket og ha melk eller morsmelksersattningen klar for dagen etterpå.. Gikk ut når jenten var 7-8 uker , var ikke noe problem det
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 19. mai 2006 #7 Skrevet 19. mai 2006 savner det skikkelig mye.......men har for tiden ikke noen å gå på byn med....kan jo gå på byn med typen....men men...har ikke blitt noe av enda
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2006 #8 Skrevet 19. mai 2006 Tror det har litt med hvor gamle vi er om vi har lyst til å gå ut på byen. Jeg er over 30 år og førstegangsmamma og jeg var ferdig med festing når jeg var rundt 26 år. Syns det er skikkelig kjedelig nå. Var heller hos venner eller de var hos meg og spiste god mat med vin. Så jeg ser ingen grunn til å gå ut nå bare for å vise at jeg kan om jeg vil. Mannen er heller ikke ute. Men jeg tar gjerne litt vin i helgene etter at lille har sovnet.
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 19. mai 2006 #9 Skrevet 19. mai 2006 lyst ut å danse jeg...... se andre folk...
Luca Skrevet 19. mai 2006 #10 Skrevet 19. mai 2006 Åh, jeg savner virkelig en skikkelig fest....skal drikke vin og røyke med begge henda:-) Jeg har ikke gjort annet enn å gå gravid og ammet siden januar 2004, så har glemt hvordan det smaker. Jeg orker ikke drive med pumping, og er heller ikke komfortabel med å drikke alkohol i den tiden jeg ammer....litt enten eller jeg da:-) Så jeg venter til ammetiden er ferdig, men da skal jeg ha en skikkelig venninnekveld. Festrøyker bare, og kommer vel til å gå i bakken hvis jeg tar en da....for ikke å snakke om alkoholinntaket. Så lite festing her gitt....
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 19. mai 2006 #11 Skrevet 19. mai 2006 merket det godt etter en halv 0.33 øl jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå