Gå til innhold

Oktober: Snart halvveis uke 20 - hvor mange kilo har dere gått opp?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er snart i uke 20 og har gått opp 2 kg. Litt spent på hva dere andre har gått opp. Magen er blitt rund og alle kan se at jeg er gravid, men kiloene har ikke kommet så mye lenger ennå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kommer fra legen nå, og jeg har gått opp 4.5 kg. Er i uke 19.

Blir moro å sammenligne,håper det er flere som slenger seg på her:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 20+1 i dag, og har gått opp 4 kg siden før jeg ble gravid, og 3,5 siden første kontroll i uke 11... Synes det er greit, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 19+4 og har gått opp 3 kg.

God og forsåvidt stor mage, men tror alt har lagt seg på puppene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 18 og har gått opp 1,5 kg. men føler meg som en blubbe hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er i uke 19 å har ikke gått opp noe..det kommer vel snart,men magen er der da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 19+2 i dag og har ikke gått opp noe, men jeg har endelig fått mage... Hi hi... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21+1 opp fire kg

 

Gikk opp 2 kg i uke 12 og nå plutselig opp to til i uke 20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har vekta økt med 5-6 kilo...har også fått gravidmage. Hilsen trebarnsmamma tilk høsten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er i uke 20. Ikke lagt på meg noe. Tok av 2 kg, de har vel begynt å komme på igjen nå.. Var redd det ikke var bra jeg ikke har lagt på meg, men jordmor sa det er normalt. Fått litt mage, og ultralyden viste en flott jente i normal str. i forhold til ukene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er snart i uke 20 og har gått opp ca 3 kg, men som sagt under tror jeg halvparten av vekten ligger i puppene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 18 og har lagt på meg 4,5kg :o) Det har nok en sammenheng med at jeg ble sykemeldt 100% pga bekkenløsning for litt over en måned siden og når jeg kjeder meg, spiser jeg... og når jeg kjeder meg skikkelig - spiser jeg godteri... Litt dumt, så jeg har nå for det meste byttet ut smågodt med frukt og brødskiver :o) ...Leste på Uke-for-Uke at det er vanlig nå å øke en halvkilo i uken fra nå og frem til uke 24... så he,he,he da kan det hende jeg blir mildt sagt litt dryg! Men, men - min mor la på seg 30kg og gikk av hvert eneste ett i løpet av kun kort tid... Så jeg håper jeg slekter på henne:o) Ellers så får jeg sørge for å gjøre som sjefen til Lynette i "frustrerte fruer" å amme til barnet blir seks år gammel... ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...