Gå til innhold

Klarer ikke holde meg unna BIM ;0)

Anbefalte innlegg

Jeg skulle liksom ta meg en liten BIM pause, for syklusen min tuller seg enormt nå. Og jeg ble så lei og ville ha pause og tenke på andre ting litt. Men etter en liten uke med pause fra BIM holder jeg ikke ut lengre.. *rødme* Avhengig jeg???!! hehe

Jeg er nå på dag 41 i min første pp, jeg har ENDA ikke fått el. (Pleier å få el på dag 24 i syklusen) Så nå håper jeg at denne syklusen har tenkt å avslutte snart.. Jeg har lyst på en ny syklus.. - en som faktisk fungerer!!!!!!!!!!!!

Sånn.. Det var bare en liten oppdatering fra meg.. :0)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5087759-klarer-ikke-holde-meg-unna-bim-0/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, kjekt å se deg igjen Loise :-)

Frustrerende det der med sykluser som tuller seg... noe drit. Da kan i det minste mensen komme så du kan få startet på en ny pp.

Jeg trodde jeg også skulle få en pp uten el, men på dag 23 så steg tempen og har holdt seg høy. Men føler på meg at dette ikke er mnd jeg blir gravid på. Har hatt lite sex, sambo er syk og no har jeg nettopp hatt omgangssyken... Så gleder meg til å ta fatt på en ny pp når mensen kommer. Har ikm 27. mai.

Hei Th@le

Kjekt å høre fra deg! :0) Så bra at du fikk el!! Det blir spennende å se om du får TR rundt 27 mai da.. Noen ganger overrasker jo kroppen positivt også.. Jeg trodde IKKE at vi skulle treffe i 2004 da jeg ble gravid. For den syklusen mente jeg at vi hadde bommet litt. (kos kun 4&3 dager før el) Mens de andre pp'ene før hadde vi jo truffet dagen før el med kos hver gang.. Kroppen er rar... hehe

Jeg krysser fingre for deg jeg!! :0)

Næmen, så koselig!

Har ikke vært så mye her inne jeg heller! Blir litt lei hele prøvestyret, har nemlig heller ikke fått EL enda. Er nå på dag 45!

Temperaturene har stabilisert seg litt, så jeg håper og håper. Kommer ikke EL eller tanta snart så kontakter jeg lege og/eller soneterapeut. Er jo tredje syklus på rad, og denne ser ut til å bli den lengste.

Lykke til med verpinga!

Klem fra meg :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...