Gå til innhold

Juni: St. Olavs på 17. mai..

Lille&LilleiMagen- har født <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

På selveste 17. mai tok jeg mot til meg og ringte ned til føden. Jeg var litt bekymret siden jeg ikke hadde kjent noe særlig med spark på tre dager. Jeg ville bare ringe å høre hva de mente jeg skulle gjøre. Der fikk jeg prate med ei kjempe trivelig jordmor i telefonen og hun sa " Du skal ikke gå å bekymre deg, jeg vil at du skal komme ned med en gang". Jeg og kjæresten dro ned, der jeg ble godt mottatt av den hyggelige dama. Jeg lå på CTG registrering i 20 minutter ++ og skulle trykke på en knapp hver gang jeg kjente spark (ikke bare bevegelse, men ordenlige spark). Og der trykte jeg så det sang! Typisk, er det ikke, at når du endelig har mannet deg opp til å ta det "siste" skrittet- at det viser seg- det du har ventet på. Joda, her var lillegutt i storslaget og ville vise seg frem. Masse spark, jordmora ble kjempe vill og smilte og pratet med oss. Legen kom inn etterhvert og så over skjemaet, hun sa at dette var jo bare helt perfekt. Men hun så på magen og sa "hold deg inne i noen uker til ja".

Godt å få skryt av at man tar slike ting seriøst og at man ikke blir bannlyst over "åh kommer du, dette var jammen unødvendig". Hææærlig! Derfra dro vi med nok et smil om munnen!

Tenk at folk er så hyggelige, nå gleder jeg meg til å komme ned dit å føde om noen uker ja. Trivelige folk. Og et kjempe fint nytt sykehus!

St. Olavs go go go go!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du,

jeg hadde en lignende opplevelse i går, også på st. olavs. Var veldig deilig å komme dit og få vite at alt er i orden når man har gått et par dager og vært litt urolig...

Skrevet

jepp! Helt enig. Synes det er godt at man blir ordentlig tatt vare på jeg! Hvor gammel og hvor i byen bor du da cha-cha? Lenge til termin eller? Klem til deg i det overskya` været.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...