fredrikstad:) Skrevet 19. mai 2006 #1 Del Skrevet 19. mai 2006 Er det noen som får plutselige smerter nederst i ryggen. Har ikke ryggplager ellers. Det er vondt, men går sakte over etter noen timer. Er 10 uker på vei, men kan det ha noe med det å gjøre da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Bananas Skrevet 19. mai 2006 #2 Del Skrevet 19. mai 2006 Jeg sliter med korsryggen etter jeg ble gravid. Begynte å merke det i 6 uke.... Så hvis jeg bøyer meg litt for langt fremover så stråler det kraftig i ryggen. Gåturer med hunden kan jeg bare glemme - da kjenner jeg det i ryggen med en gang og det varer minst en uke før det demper seg og det fortsetter ned til halebeinet slik at det er ubehagelig å gå... Er 10+3 og litt bedre i ryggen - går fortere over nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ønsker_meg Skrevet 19. mai 2006 #3 Del Skrevet 19. mai 2006 Ettervært som magen vokser, forandres holdningen, jeg merka at jeg gikk annerledes enn vanlig.Det blir vanskeligere for ryggen å holde seg oppreist,noe som resulterer i ømhet og onde i korsryggen.. inn med haka å opp med ryggen! Et godt råd er å begynne å trimme litt.Bare noen øvelser daglig, for å styrke ryggen til å tåle mer,. for det blir garantert verre senere! Desverre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2006 #4 Del Skrevet 19. mai 2006 Bekkenløsning, kanskje.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fredrikstad:) Skrevet 19. mai 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 19. mai 2006 Sjønner...jeg får ta litt tøy og bøy da;) Tenkte jeg kanskje skulle begynne med litt yoga....har ikke gjort det før, men hørt det skal være gravid-yoga man kan gå på. Takk for svar!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå