Gå til innhold

Hvor mange her tar bringebærbladkapslene?u/t

Anbefalte innlegg

Skrevet
:o)
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tar de! Ble anbefalt de av jordmor faktisk...

Skrevet

Jeg gjør:o) Har akkurat begynt på de!! Håper de funker asså!!!

Skrevet

kleine frage bare.. hva er poenget med disse kapslene ?

Skrevet

Åssen merke er det dere tar? Jeg har kjøpt på helsekost, som jeg skal ta 2 stk 2 ganger dagen,.Det heter Nature's sunshine, red rasberry...

Skrevet

De skal hjelpe livmoren å trekke seg fortere sammen igjen etter fødselen, og hjelpe livmoren å forbrede seg til fødselen... Er verdt å prøve å hvertfall:o) Skal visst hjelpe til å unngå revning også..

Skrevet

Jeg begynte med de i dag =)

Skrevet

jøss. spennende greier. spørs om jeg får ta meg en tur på helsekosten og sjekke ut varene :) litt sent ute, med en uke til tremin, men pyttsann. bedre sent en aldri. hehe.

Skrevet

Hehe, Er sant det..:o) Bedre sent enn aldri:o) De skal visst være veldig bra hvertfall:o)

Skrevet

Hørtes intr ut.. :) Ka e prisen på dæm?

Skrevet

Hmm, mener de kostet 160- 180 et sted... Var ikke så dyre, så er det maaange kapsler i boksen.. Kan taes etter fødsel også, for å trekke livmoren fortere tilbake...:o)

Skrevet

Er det noen som vet når man kan begynne med de?

Er det for tidlig å begynne i uke 30 eller bør jeg vente?

Skrevet

Jeg og tar dem. Tok de sist også og er helt sikker på at de hjalp. Fødte før termin og på 4 1/2 time. Tar gjerne en reprise på det!

Skrevet

Men når skal man starte med dem? Jeg er 34 uker.

Skrevet

jeg brukte desse kapslene 2 mnd før termin. kan visst begynne 3 mnd før. skal sei de er effektive.. hadde en fødsel som varte i 3 1/2 time.. men gikk 5 dager over termin...

Skrevet

Skal visst helst ikke begynne på dem før 34 uker, fordi de KAN sette igang fødselen for tidlig...

Skrevet

Man skal begynne med de når det er 4 uker igjen til termin.. Fordi den KAN sette igang fødselen for tidlig,.. Jeg startet i uke 36 tror jeg...:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...