Gå til innhold

Oktober: SYMFYSE - FUNDUSMÅL


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

18 uker i dag, var hos jordmor på onsdag,da var mitt fundusmål 19 cm... og det er mitt første svangerskap. får håpe det ikke betyr at det blir en kjempe baby;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok ikke sikkert at du får en kjempebaby..hehe.. jeg var veldig stor med førstemann, men hun var bare 3040 stor..

Jeg var hos legen da jeg gikk i 17. uke målte da 17cm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I min uke 18 va dette målet 18,5 cm ca, og nesten utenfor kurven.. Legen sa at eg kanskje va kommet lengre siden den va så stor, men ifølge ul er jeg ikke kommet lengre... Og synes det er rart at denne og ul ikke stemmer overrens med hverandre...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fullgåtte 22 uker, inn i min 23 i dag. Ble målt 25cm i dag da jeg var til legen, en smule langt over grønne normalområdet gitt :-). Men hun sa det ikke trengte å være en stor baby likevel. Kunne like godt være mye fostervann. Eller at det er en vekstperiode som utjevner seg etterhvert. Blir spennende å se om en måneds tid..................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

var hos jordmor på onsdag, var da 18cm i uke 18. Litt stor,så jordmora trodde kanskje jeg var kommet lenger,min er ikke det i følge ul på torsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var jeg hos jordmor, og da målte ho den til 18 cm.. Er nå i min 22. uke, og syns det va litt rart for i uke 18 målte legen min den til 18,5 cm.. Men jordmor sa at det ble ofte forskjellig, og at mange leger ikke klarte å måle helt riktig. Så eg vente spent t neste kontroll, for å se koss den ha vokst da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på ny kontroll hos lege igår (21 + 2) og da ble jeg målt til 19 cm; havnet dermed rett på den røde streken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 uker i dag, og var hos legen og fekk målt magen til 23 cm. Normalt mål altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 23 i uke 22+1. har det noe å si at det er andre svangerskap?

virker jo som de fleste ligger litt over uansett så kanskje de burde flytte litt på kurven. he he..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25+0 idag og 25 cm ;) litt over den røde streken, men min jordmor sa at de fleste er det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...