Anonym bruker Skrevet 19. mai 2006 #1 Del Skrevet 19. mai 2006 hei. jeg hadde en ganske tøff fødsel sist og mistet masse blod . jeg måtte også fjerne morkaka kirurgisk fordi den ikke løsnet. var mye styr og den deilige tiden etter fødselen så jeg ikke noe til. husker bare at jeg lå å gråt på oppvpkningen når de kom med barnet så han kunne suge. ellers bare mørket. har termin i januar og har vært hos legen og da nevnte jeg hvordan det var sist og da lurte hun på om jeg ville ha keisersnitt. men dette vet jeg ikke noe om, noen som kan fortelle litt om dette. har jo lyst denne gangen å få oppleve den kosen og de første timene me dbarnet. hjelp meg er dere greie. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5087275-keisersnitt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 19. mai 2006 #2 Del Skrevet 19. mai 2006 Hei jeg födte min datter med Keisersnitt, dette var ikke planlagt Men jeg har i ettertid tatt röntgen av bekkenet og det viser at jeg er på grensen for smal. Så på onsdag er det planlagt for snitt på nestemann. Men jeg skal väre våken(rygg bedövning) og da får man med seg de förste timene med babien. Det er jo en stor opperasjon og man har vondt i etterpå i såret. Men lykke til i ditt beslutt Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5087275-keisersnitt/#findComment-5092411 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamman til Linéa/VildeHelena! Skrevet 19. mai 2006 #3 Del Skrevet 19. mai 2006 Jeg hadde keisersnitt sist. Jeg ble da lagt inn søndag kveld. Mandag morgen gjorde de meg i stand, barberte der snittet skal være og satte inn kateter. Jeg ble liggende helt frem til halv ett tiden pga at det var noen akutte tilfeller de måtte ta seg av først, så jeg ble litt utålmodig der jeg lå ) Da jeg endelig kom ned på operasjon, satte de epidural og jeg merket at bena og helt opp til puppenen dovnet bort. En sær følelse. Klokken 1306 var lille tulla ute. det tok ca 3min fra de snittet opp ) Jeg fikk se ansiketet hennes og så tok de med pappa ut så han fikk klippe navlestreng. De kom inn med henne igjen så jeg fikk kost litt på henne,men pga masse slanger og styr fikk jeg ikke holdt i henne selv. Følte meg litt hjelpesløs der jeg lå. De sydde meg sammen, mens pappaen ble sendt opp på fødestua med go jenta mi. Jeg lå dessverre hele 9 timer på overvåking for jeg tror ikke bedøvelsen ville slippe helt og jeg slapp ikke unna før jeg kunne bevege beina. Prøvde virkelig hardt på det. Da jeg kom opp fikk jeg amme og etterhvert få tatt meg en dusj når beina bærte meg. Det er min historie, men tror det er forskjell fra sykehus til sykehus også... Min erfaring er i hvert fall at det var ok, men tiden etterpå var ikke så fin syns jeg. Tok meg godt opp igjen når jeg først kom meg på beina da, men det tok sin tid. ) Lykke til!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5087275-keisersnitt/#findComment-5092722 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå