selfangerkjerringa Skrevet 19. mai 2006 #1 Del Skrevet 19. mai 2006 Kan jeg ta solarium nå når jeg er gravid, eller kan det være skadelig for knøttet eller meg? Tenker ikke på de berømte pigmentflekkene, det er ikke så nøye, fotomodell blir jeg neppe uansett der er toget gått, men jeg vil jo overhodet ikke skade frøet på noe som helst vis! Men det er så utrooolig godt å ta soltimer... vi har nemlig sol på jobb Heldige meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LisaColli Skrevet 19. mai 2006 #2 Del Skrevet 19. mai 2006 ja du kan det. bare pass på at du og magen ikke blir så veldig varm! ha på vifte og kanskje legg noe over magen.. og ikke ta så sol så lenge i gangen! dette er hva jeg har hørt i hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
selfangerkjerringa Skrevet 19. mai 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 19. mai 2006 Jeg tar sjelden mer enn 10 min når jeg tar solarium Og så skal jo strålene gjennom et brukbart fettlag før de treffer knøttet, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå