Gå til innhold

Dilemma, hva gjør jeg?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Sitter her med litt blanda følelser. Kjempeglad for at jeg er blitt gravid, selv om det ikke var planlagt enda. Skulle begynne etter bryllupet. Problemet mitt er at jeg i uke 7 (menstermin) skal drikkes ut. Hva gjør jeg? Forteller forlover at jeg er gravid, og hun kan "hjelpe" meg å drikke alkoholfritt? Ikke si noe å drikke minst mulig? Deler babyen blodomløp med meg i uke 7? Det ble mange spørsmål her. Håper noen kan hjelpe meg. Vil ikke gjøre noe for å skade den lille. Det er det viktigste....

 

Er litt kjip nå, men vet jeg kan bli gjenkjent her, så jeg må bruke knappen....sorry:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oj-jeg ville i hvertfall ikke drukket! Du må enten alliere deg med forlover - eller rett og slett si i fra til alle at du er gravid og må være påpasselig.

Kanskje like greit å si det nå? Senere kommer brylluppet og da må du jo også ha en unnskyldning....

Jeg er i uke 6 og har fortalt familien. Men så har det gått 2.5 år før det klaffet også, og jeg ville gjerne dele det med dem nå. Har ventet lenge nok. Lykke til i hvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville alliert meg med forlover. Det kan faktisk være ganske gøy å være to om det på den måten :)

 

Hvis dere drikker strawberry daquiries, så sørg for at det er forlover som mikser drinkene. Du drikker glass på glass, men bare forlover vet at det er alkoholfritt. Samme med vin hvis dere drikker det - vær sleip å tøm alkofri vin over på ei vanlig vinflaske på forhånd! ingen reagerer på at den er åpnet når du begynner å drikke av den. Det GÅR an å gjøre det med øl også, men det er litt mer komplisert. Hvis du kjøper vanlige brunflasker, så kan dere flytte over noen etiketter på forhånd så det ser ut som du drikker vanlig pils.

 

Det kan jo hende noen stusser i etterkant på at de ble "lurt", men jeg kjenner ei som gjorde omtrent dette på en fest (samboeren var hennes "medskyldige") og de andre gjestene syntes det var kjempemorsomt når de i etterkant fikk vite alt de hadde gjort for å late som om hun også drakk :D hehehe...

 

Det kan jo være litt ekstra kos for deg og forlover å jobbe med denne hemmeligheten?

 

Uansett - ikke la dette være noen hindring i utdrikningslaget ditt!!! Det går fint an å være edru på fest og ha det kjempegøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Om du vil sleppe å gjera ting komplisert, men ikkje seia frå kan du jo skulde på at du har fått ein lei bihulebetennelse og går på antibiotika. Du vil jo bli frisk til bryllupet, og gidd ikkje ta sjansar... :)

 

Lykke til i alle fall!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde jeg vært deg,hadde jeg sagt til forlover åssen det er. så kan hun hjelpe deg å drikke alkoholfritt. ber di andre deg på noe alkohol så bare smak så vidt på den...

lykke til med baby og bryllup....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...