Prestedattra Skrevet 19. mai 2006 #1 Skrevet 19. mai 2006 Når dere begynte på ny penn, så tok dere ut 37.5 i.e. først ikke sant? Jeg har fått to penner med 900 i.e, og ei penn med 300 i.e og skal stikke i 9 dager. Det jeg lurer på er om det er nok? Rekker det virkelig i 9 dager? Synes det ser så lite ut, jeg også skal jeg trykke ut 37.5 gange tre i tillegg. Har prøvd å ringe klinikken, men får ikke tak i de. Håper noen av dere kan gi et svar:-)
Prestedattra Skrevet 19. mai 2006 Forfatter #2 Skrevet 19. mai 2006 Ups..fikk svar, og de sa at det skulle være nok det, ja:-) Huff man føler seg litt keitete og masete i disse dager...men er så redd for det skal dukke opp noe uforutsett. Ha en fin dag:-) Klemm
Ambra, 2 IVF+2 frys+2 avbrutt Skrevet 20. mai 2006 #3 Skrevet 20. mai 2006 Jeg bekymret meg også masse for det der ... - fikk utlevert de samme sprøytene som deg. Oppholdt meg i Tsjekkia de første 8 dagene, og hadde panikk for at noe skulle skjære seg. Tol UL i dag på dag 9 her hjemme og fikk resept på en 300 Gonal-F i tillegg, deretter El-sprøyte i morra. De har nok peiling på doseringene de gir sånn stort sett i alle fall :-) Det er dessverre lett for å bekymre seg, men det er ikke så rart. Det står ganske mye på spill for oss, og man vil helst ikke at noe skal gå galt. Håper alt går bra for oss alle sammen!
Lillemor ♫ Skrevet 21. mai 2006 #4 Skrevet 21. mai 2006 Hei. Jeg er på siste stikke dag i dag. Fikk utlevert to 900 pluss en med 450. Dette holdt i ti dager. Måtte stikke i to dager ekstra, måtte da til med to sptøyter a 300. (Det ble fort 2700 ekstra, i tillegg til de 11300 jeg betalte for de første dosene.) Grøss, pengene går fort her. Hadde dose på 225 i ni dager, nå er den økt til 300 de tre siste dagene. Jeg trykket ikke ut de 37,5 første gang på hver sprøyte. Har det noe å si tro? Jeg har nå lest at man skal gjøre det, men glemte dette midt i all spraying og stikking. Håper ikke det betyr noenting. Trykket ut 37,5 i går, og har tenkt å gjøre det i dag og......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå