Gå til innhold

Nesen min...den er gedigen!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er veldig typisk gutt det der med nesen ja!

Jeg hadde veldig hoven nese sist, men synes ikke det er så ille nå. Det er større produksjon av mannlige hormoner som er årsaken har jeg hørt, og dette sammen med økt hårvekst på kroppen skal visst være en guttegreie.

Jeg venter en gutt, men har ikke andre ting enn :Ganske lik mage som sist, ei kule på midten, og litt større nese kanskje...

Annonse

Hei Lindamor!

Jeg har det også slik! Nesen min er kjempe stor. Andre ser det ikke, men det gjør jeg. Vi ser jo oss selv som regel i speilet en dag daglig iallefall og det sier seg selv da etter tyve år at man kjenner sitt eget ansikt. Åååh jeg gleder meg til nesa blir normal :) Ser jo ut som en flodhest i ansiktet. Hehehe... Men ellers har jeg det bra! Du også?

Klem til andre neser :)

Ha ha - hadde akkurat tenkt til å legge inn et innlegg i dag. Så på bilder fra 17 mai i går og jeg ser ikke ut! Nesen min er sikkert dobbel i størrelse. Jeg hadde ikke hørt om dette før jeg, så jeg trodde jeg var unormal, men det var gøy at dette er et tegn. Håper den går ned igjen, for jeg kjenner med nesten ikke igjen.

Er i uke 34 og venter en jente - som tydligvis stjeler den lille jeg hadde av skjønnhet tidligere. Jeg ser faktisk ikke ut, og orker ikke se meg i speilet mer ;-)

Hei Lidamor:O)

Hadde det slik jeg og første gangen da jeg gikk gravid med gutten min. En KJEMPE diger nese og rød faktisk og en mye mye større mage enn det jeg nå har. Venter på en jente jeg denne gangen:O) Jeg tror også at du får en gutt. Først når de ser en gutt på ul er det ikke noe å ta feil av, men der imot jente kan de ta feil av:O)

Tja, vil jeg heller si. Alle kjerringråd om kjønn er ikke helt til å stole på. Jeg har også gedigen nese, og har fått påvist jente på 3D i 26 uke. Da så de eggstokker osv, så ingen regel uten unntak ville vel heller jeg si ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...