Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, da rusler jeg inn til dere! Går inn i min 13 uke nå. ..... Skal på Foreldre og Barn messa, andre??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei og velkommen skal du være!

Skrevet

Velkommen hit :-) Blir ikke noen messe på meg. Jeg er ikke i byen for tiden. Hadde nok tatt turen hvis jeg var det.

:-)

Skrevet

Tusen takk. En lettelse å komme inn her, lissom ferdig med de "kritiske" ukene! Det er sikkert endel fine og lærerike stander på messa. Lest at nytt for året er et eget som for gravide - der jordmor er tilstede og kan lytte på magen..... Spennende!!

Skrevet

velkommen skal du være!!! har kanskje tenkt meg på messe, vet ikke enda!!!

Skrevet

Nei men halla:)))

Skal på messa. Usikker på om vi drar lørdag eller søndag. Ligger en annen tråd her ang. messa...

Skrevet

Hei:) Så fint at du kommer inn her på 2 tri:) gratulerer med vel overstått 1.trimester!

Hvor er den messa derre snakker om da? Lillestrøm eller Hellerudsletta eller et annet sted?

Skrevet

Velkommen inn:) Husker deg igjen fra 1 trimestter....godt å se at du følger etter!

Skrevet

Ja, ryktene sier at det til og med er jordmor Siri som er der :-) Blir sikkert veldig bra!

Skrevet

Velkommen. Jeg kom over hit på onsdag:) så da er vi ganske likt på vei:)

Skrevet

Hei Kab, den er på Hellerudsletta..... nå stikker jeg dit, vi snakkes

Skrevet

Hei og velkommen etter! c",)

Det var en lettelse for meg å endelig komme over i 2. trimester også. Vi snakkes!

Skrevet

Du får komme inn hit og fortelle om messa etterpå da.. jeg vurderer å dra dit men gidder ikke om det nesten bare er ting og tang der for de som allerede har barn... Hvor mye koster det forresten?

Skrevet

Hei du, og velkommen hit :-)

Tror vi skal på messa, men det er ikke helt sikkert.

Skrevet

Ang messa, det er masse ting og tang....klær og barnevogner. Men jordmor Siri er der fra 12.00 - 14.00, så hvis noen vil bli lyttet på eller bare snakke med henne er det bare å slenge seg i bilen i morgen.

Skrevet

Glemte å si hva det koster: kr. 120,- for voksen + parkering kr 50,-

Skrevet

Velkommen etter :o))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...