Chiquita Bananas Skrevet 19. mai 2006 #1 Del Skrevet 19. mai 2006 Sitter her på kontoret og fryser - har en langarmet bomullstrøye... Er jo 22 grader her inne - og som regel så er det varmt her inne også. Har vært så frysen de siste dagene - har gått med t-skjorte, 2 svære gensrer og vinterjakken....da er det ok. Hmm...var det vår noen sa det var nå ?? å ja...snart sommer ja... Må sitte inne på kontoret med jakke nå jeg...dette går ikke ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SpongeBob Skrevet 19. mai 2006 #2 Del Skrevet 19. mai 2006 Du har også hørt det tullet om at man blir så varm av å være gravid? BULL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Bananas Skrevet 19. mai 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 19. mai 2006 Jeg har aldri hatt de hetetoktene !! Kanskje greit i sommervarmen - men det ser ganske teit ut når man er vinterkledd når andre går rundt i shorts og t-skjorte ;op Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
junece Skrevet 19. mai 2006 #4 Del Skrevet 19. mai 2006 godt å høre at det er flere. Jeg sitter her hjemme med ullsokker, tøfler og tykk mariusgenser (ullgenser), og har til og med fyrt i ovnen de to siste dagene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Bananas Skrevet 19. mai 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 19. mai 2006 vi har også måtte varme i huset - satte på radiatoren ) Følte det ikke hjalp da.... Skulle trodd det var minusgrader ute !! Siden det er så kaldt inne.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsetrollet Skrevet 19. mai 2006 #6 Del Skrevet 19. mai 2006 Jeg fryser også! Var akkrat på Kreta. Holdt på å fryser ihjel på kveldene. Jeg satt med to gensre og jakke og hakket nesten tenner, mens kjæresten min satt i t-shorte. Nå er vi hjemme, og jeg har funnet fram boblejakka igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hønepøne;-) Skrevet 19. mai 2006 #7 Del Skrevet 19. mai 2006 Jeg som vanligvis er varm og god hele tiden, har etter jeg ble gravid blitt en frossenpinn. Det snur seg vel når vi får mer blod i kroppen:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaUlv Skrevet 19. mai 2006 #8 Del Skrevet 19. mai 2006 Jeg fryser også så forferdelig!! Går med fleecejakke over to gensere inne på jobben, de andre går i singleter og topper og svetter...Jeg skjelver, er iskald på hender og føtter og gåsehud over hele meg! Siden vi er ute i maaange timer hver dag på jobben så går jeg og gruer meg til å gå ut. Har gått i vinterdress i det siste jeg, for å unngå å fryse i hjel. Har sovet i fleecebukse, ullsokker og trøye i det siste også! Brrrrr! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-4.mai- Skrevet 19. mai 2006 #9 Del Skrevet 19. mai 2006 inatt frøys æ så mye at æ hakka tenner! Fikk ikkje såve å måtte kle på mæ en ekstra jakke og sokka i tillegg tell pysjamasen.. det var ikke nåkk, så æ måtte ha et pledd i tillegg.. helt forferdelig å være så kald!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaUlv Skrevet 19. mai 2006 #10 Del Skrevet 19. mai 2006 ja..det er grusomt! Fleecepleddet har bodd under dundyna mi siden dag 1 ! Gleder meg til tre uker i spania, om jeg må ty til ullsokker da så vet jeg søren ikke hva jeg skal gjøre:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prins-06 +en i vente nov-10 Skrevet 19. mai 2006 #11 Del Skrevet 19. mai 2006 Man kan være kald i starten av gravditeten, men bare vent......hehe..Jeg er nå i uke 31 og jeg er virkelig hot;)*knis* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*C83* fødte13/1 Skrevet 19. mai 2006 #12 Del Skrevet 19. mai 2006 Trodde det bare var meg som var kald.. Har fakisk aldri hørt at man skal fryse under svangerskapet,heller omvendt.. Sambo tror det har klikka for meg nå som jeg har henta den STORE, stygge grønne boblejakka mi fra kjelleren i disse nesten-sommer dagene..) Holder på å fryse hjel!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 19. mai 2006 #13 Del Skrevet 19. mai 2006 ååå! takk og lov for at jeg fant dere!! jeg fryser så å si hele tida jeg også!! gjorde ikke det med førstemann... gubben bare ler av meg, og de på jobben ler også, men jeg fryser!! det hjelper å høre at jeg ikke er den eneste som har det sånn!! er forresten 12+1 i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lesehesten stolt mamma til 2 Skrevet 20. mai 2006 #14 Del Skrevet 20. mai 2006 Trodde bare det var meg det var noe galt med. Mannen min har sittet i t-shirt de siste kveldene jeg har bukse og genser og fleecepledd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå