Gå til innhold

lekkasje av fostervann (detaljer)?

Anbefalte innlegg

Noen som vet noe om det? Jeg har de siste dager oppdaget at truseinnlegget mitt (libresse micro) på en måte var helt fullt, men det som kom der var tyntflytende og har en merkelig lukt... Fagen også ullen. Noen som vet noe for jeg blir litt redd. Er 22 uker på vei.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5086323-lekkasje-av-fostervann-detaljer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo vanlig med varienrende mengder utflod i svangerskapet, men hvis dette er noe som nå pluttselig skjer og du er redd for at noe er galt, så ville jeg kontaktet legen med en gang var jeg deg... Bedre å få det avkreftet...

Det er jo to hinner rundt babyen og det er visst vanlig med litt fostervann imellom disse to hinnene også... Jeg aner ingenting om hvordan det ev. kan begynne å lekke, men antar at hvis det gjør det så må det være fra det ytterste laget... ellers ville vel alt komme? Andre ting som gir økt utflod er jo også skjedekatarr, sopp etc. Eller det er bare vanlig svangerskapsutflod..

Oppsøk lege/ jordmor og bli forsikret om at alt er bra!

Lykke til! Hold oss oppdatert her inne!

Trøsteklem,

Jeg hadde også det slik med vått i truse og truseinnlegg kontaktet føden og de vil ha meg inn for en undersøkelse. det viste seg å være helt fint med forstervann der

Fostervannet skal vist være som vann ikke lukte og ikke være farget.

Når jeg var på føden så hørte jeg på en "erfaren" høygravid dame hun sa at i første svangerskap kom alt fostervannet på engang mens nå var hun begynt å små lekke litt Det jeg skal frem til er at alt fostervann må ikke komme samtidig

Det er sikkert greit med deg også men jeg ringte siden jeg ble bekymret så det er vel bare det rådet jeg kan gi egentlig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...