Gå til innhold

Ja, det er svært stille her inne for tiden.. !

Anbefalte innlegg

Heisann alle slitere,

sommeren nærmer seg, og det virker som om vi er opptatt med andre ting enn BIM. Det er iallefall jeg, leser til eksamen og ordner diverse med flytting som skal skje om 4 uker.

Har hengt på BIM en god stund, og er her mest inne om høsten og vinteren. Våren og sommeren går liksom med til andre gjøremål.. men godt å kikke innom innimellom da !

Vi har nå begynt på vår første ordentlige prøveperiode etter MA 14 februar. Føler meg endelig klar for å bli gravid igjen, virker som om kroppen har blitt normal igjen. Skal bruke EL-tester denne mnd (overtok fra en annen sliter som endelig ble gravid). Er spent på å se hvilken dag jeg får EL. Målet fremover er å få en spire inni magen før jul, og at den skal vokse seg stor og sterk i 9 mnd. Det hadde vært flott, det ! Taktikken ved neste svangerskap er å ta det HELT med ro (iallefall de første 4 mnd) og å ikke løfte tungt i det hele tatt. Dessuten skal jeg prøve å ikke stresse og bekymre meg altfor mye...lettere sagt enn gjort da etter 2 MA på rad, men...

Lykke lykke til alle dere andre som strever og jobber for å bli gravide, håper vi alle får oppfylt ønskene våre om barn i nærmeste fremtid !

Stor forsommer-klem fra

Fortsetter under...

Jepp, å se framover sammen, det er jeg med på !

Er faktisk ganske optimistisk om dagen, tror det har noe med årstiden å gjøre. Livet er liksom litt lettere nå når det er så lyst og herlig.

Ordentlig trist med historien din, Noralill, neste gang skal det gå bra.

Go klem fra meg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...