temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 19. mai 2006 #1 Skrevet 19. mai 2006 Noen som har erfaring??? Resultatet etter ett døgns prøving er foreløpig ikke særlig gode... I motsetning til jevnt og trutt smågulping og forstoppelse har vi nå sprutbrekninger og diare... Men han virker mer førnøyd!!!???!!!
Gjest Skrevet 19. mai 2006 #2 Skrevet 19. mai 2006 jeg merket ikke noe særlig forskjell,så vi sluttet å gi det...
almilo Skrevet 19. mai 2006 #3 Skrevet 19. mai 2006 Jeg merket kjempeforskjell på jentene mine etter at vi begynte med Nestargel. Før så gulpet dem hele tiden, og mye. Nå kanskje dem gulper 1 til 2 ganger om dagen.
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 19. mai 2006 Forfatter #4 Skrevet 19. mai 2006 Takk for svar. Vi har nå vært på apoteket. Ble anbefalt å slutte med Nestargel og heller prøve Infamil. Vi får se...
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 19. mai 2006 #5 Skrevet 19. mai 2006 Jeg har en særdeles dårlig erfaring med Nestargel. Babyen min på 3 uker er storgulper. Prøvde Nestargel, og det funka ganske bra mot gulpen, men hadde eb ekkel opplevelse: Hadde tulla på stellebordet om natta. da hadde hun gulp i halsen som hun ike fikk opp. Det satt bom fast og hun fikk ikke puste. Ble knallrød i ansiktet og hele kroppen stod i bue. Jeg fikk småpanikk, prøvde å snu henne, løfte henne opp osv. Fikk tilbake pusten igjen etterhvert. Ble tydeligvis altfor tykt, slik at det ble sittende fast. Aldri mer Nestargel her iallefall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå