Gå til innhold

Verste feriemål og hvorfor???

Anbefalte innlegg

Her;

Gran Canaria!!!!!!!!! Bahia Feliz.

Kø ved bassenget, slitte rom, enormt med kakkelakker på kvelds- og nattestid. Også inne på rommene. Måtte gasse rommene før vi gikk ut om kvelden. Kjedelig skandinavisk mat (er vi på ferie skal vi oppleve kultur).

Beste!!! Madeira!!!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5085929-verste-feriem%C3%A5l-og-hvorfor/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har aldri vært i "syden", men for meg står hele konseptet som den verste typen ferie jeg kan tenke meg. Gran Canaria, Tenerife, Mallorca...ju neim it.

Beste stedet jeg har vært: mange! ;) Sør-Afrika, Cuba, Nord-Italia, for å nevne noen...Italia er ihvertfall et land jeg stadig kommer tilbake til!

Hellas er BRA. Nå har det begynt å komme en del små øyer som er tilgjengelige. Spennende. Kunne faktisk tenkt med 3-4 uker på en liten gresk øy. Bare slappet av, lest, strikket, gått på tur, badet, sove.... ;). Vekk fra shopping, kino, trafikk, mor (urk, lei..........).

Enig med deg Ella i farta, Bulgaria er definitivt det verste feriestedet! Forferdelig mat, livsfarlig trafikk - hadde sååå hjemlengsel da jeg var der.

Fikk også skikkelig (og da mener jeg SKIKKELIG) trøbbel med magen.... + solforbrenning i ansiktet - så ikke ut!!!

Annonse

Hellas ER bra ja, men nå har ikke disse små øyene plutselig poppet opp av havet da:-) Hvis du med tigjengelig mener charter, så ok. Nå har vi feriert på en bitteliten Kardemommeøy i mange år, og den er da tilgjengelig nok den. Må bare ta fly i 4 timer, ferje i 3 timer og ny ferje i 45 min:-)

Og det du beskriver som dine ønsker, er virkelig å anbefale i en 3 ukers tid....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...