Gå til innhold

Verste feriemål og hvorfor???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her;

Gran Canaria!!!!!!!!! Bahia Feliz.

Kø ved bassenget, slitte rom, enormt med kakkelakker på kvelds- og nattestid. Også inne på rommene. Måtte gasse rommene før vi gikk ut om kvelden. Kjedelig skandinavisk mat (er vi på ferie skal vi oppleve kultur).

Beste!!! Madeira!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri vært i "syden", men for meg står hele konseptet som den verste typen ferie jeg kan tenke meg. Gran Canaria, Tenerife, Mallorca...ju neim it.

Beste stedet jeg har vært: mange! ;) Sør-Afrika, Cuba, Nord-Italia, for å nevne noen...Italia er ihvertfall et land jeg stadig kommer tilbake til!

Skrevet

Bulgaria, nessebar!

Alle var sure utenom taxisjåførene, forstod nesten ikke engelsk, det var møkkete der...!! Og maten var ikke spesielt bra.

Skrevet

Hellas er BRA. Nå har det begynt å komme en del små øyer som er tilgjengelige. Spennende. Kunne faktisk tenkt med 3-4 uker på en liten gresk øy. Bare slappet av, lest, strikket, gått på tur, badet, sove.... ;). Vekk fra shopping, kino, trafikk, mor (urk, lei..........).

Skrevet

Enig med deg Ella i farta, Bulgaria er definitivt det verste feriestedet! Forferdelig mat, livsfarlig trafikk - hadde sååå hjemlengsel da jeg var der.

Fikk også skikkelig (og da mener jeg SKIKKELIG) trøbbel med magen.... + solforbrenning i ansiktet - så ikke ut!!!

Skrevet

Er det ikke mye kryp i Bulgaria? Synes å ha lest det i katalogene også.

Skrevet

Æsj ja!!! Skjønner ikke hvordan jeg kunne glemme å få med det! Stooore ekle svarte kryp var det på hotellrommet!!!

Pluss en hel armada med ekle ting på verandaen.

Skrevet

Hellas ER bra ja, men nå har ikke disse små øyene plutselig poppet opp av havet da:-) Hvis du med tigjengelig mener charter, så ok. Nå har vi feriert på en bitteliten Kardemommeøy i mange år, og den er da tilgjengelig nok den. Må bare ta fly i 4 timer, ferje i 3 timer og ny ferje i 45 min:-)

Og det du beskriver som dine ønsker, er virkelig å anbefale i en 3 ukers tid....

Skrevet

Du har det kuleste nicket jeg har sett:)

Ler enda.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...