Gå til innhold

er det litt ustabile hormoner og går her

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke bry deg !

Noen har en kjip dag og synes det er deprimerende med den babybølgen som har vært her inne.....

Ikke alle er sure ;o)

Var sur i dag og lei alt, men etter å ha tvunget meg til å svare på noen innlegg og oppmuntre - så har jeg blitt i bedre humør selv :o)

Jeg må dessverre meddele at jeg er 10+3 ...sorry...

Men jeg liker å holde meg her inne til tider - spesielt hvis jeg kan bidra med noe :o)

så jeg drysser litt babystøv til deg ************************************************************************************************** og håper det hjelper :o)

Har noen venner her inne som er prøvere........

Annonse

Jeg er relativt ny på denne siden og ble faktisk lettere sjokkert når jeg så hvor mye " dritt " det faktisk var her. Har blitt anbefalt fra flere om denne siden og de sa at det var en flott siden, de begynte å lure litt de også på hva som hadde skjedd for det har vert mye "krangling" for et par dager siden. Ikke noe gøy.

Mitt råd til deg er å ikke bry deg om det negative folk skriver. Ihvertfall ikke vist personen er så feig at h*n må gjemme seg bak "anonym" for å kunne skrive det en mener, og være frekk!

Ser ut som at det er roer seg her og det er bra for jeg liker siden jeg :)

Ønsker deg en fortsatt fin fin dag :-)

de dagene med dritt kommer og går hele tiden - spesielt etter en babybølge. Forståelig nok....

Var nettopp en skikkelig krangledag på Skravlesiden på 16 eller 17 mai - skikkelig drittslenging ! Men dagen etter så er alt fryd og gammen igjen....

Og BIM er veldig bra - er helt hekta her enda jeg eeeegentlig er lei ;o)

Du får masse koselige venner her inne - som virkelig bryr seg om deg og tenker på deg og støtter deg....

så velkommen inn her og lykke til !

Takk for velkomsten :) Gleder meg til tiden fremover her . Er i min første pp så er spennende nå :)

Forstår godt at mange blir frustrerte og lei når "alle" andre får det til og ikke en selv, men jeg blir bare så sint når jeg ser at noens frustrasjon går utover uskyldige mennesker. Er ikke noe jeg hater mer enn det!!

Men men, koser meg her alikevel jeg nå :)

Er enig - har vært masse krangler om slikt her.

Men jeg råder folk til å enten holde seg borte fra BIM den dagen eller være på et annet forum - det er ikke vits å halshogge andre fordi dem har en gladnyhet. Vi vil alle komme der en dag og da er det ikke så kult når ingen gidder å gratulere den som har vært sur hele tiden.....

Viktig å kose seg masse :o)

det skjer fort og gale.....

Stormen er over før den har begynt så hvis man ikke sitter på BIM akkurat da så får man som regel ikke med seg innleggene ;o)

Er bare noen sure kommentarer på noen innlegg....Så man merker det ikke - med mindre det står noe surt i overskriften...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...