Gå til innhold

Dritt 17.mai, dritt kolleger, dritt venner, dritt familie...

Anbefalte innlegg

ALLE sier "enn dere da, skal ikke dere ha en til snart"??? Blir så DRITT-lei, tenker ikke på noe annet hele dagen jeg, og da gjør det ikke saken bedre at alle må kommentere det... 17.mai var en skikkelig trist dag, var så mange gravide, lykkelige damer ute..Blir helt depressic.. Inne her på siden også ser det ut til at ALLE blir gravide om dagen, og da er det om og gjøre å rope høyest.. Gir snart opp dette jeg...

Fortsetter under...

Ta deg en pp fri og tenk på å gjøre koselige ting - hvis det fine været kommer tilbake !!

Prøv å tenk positive tanker :o)

Jeg klarte omsider å være glad for andre gravide og ikke bli mer deppa - ting blir sååå mye verre da.

Men du vil oppleve mange kjipe dager før du endelig klarer det - så da må du finne en måte du kan belønne deg heller og snu dagen til å bli positiv. Hvis ikke sliter du deg ut og babylaging virker bare stress og irriterende...

Men du forstår vel at man vil skrike og fortelle HELE verden at du venter barn ? Du er nok der selv en dag :o)

Bare hopp over innleggene eller være innom et annet forum den dagen for å få litt annet å tenke på.

Når du blir gravid så er det nok mange som står i kø og vil gratulere nettopp deg :o)

Lykke til !!!

Annonse

Jeg vet hvordan du har det! Telte faktisk dette spørsmålet hele 8 ganger på 17.mai! Ikke mye gøy når det sitter 2 sprekkeferdige gravide på sidelinjen og kikker hele kvelden. Har ikke lyst at de skal få vite at vi prøver, så jeg sitter der og sier, "ja, det blir i alle fall ingen denne måneden...." ha-ha-ha....

Jeg har imidlertid planlagt min egen lille hevn, som sikkert ikke kommer til å fungere, men hvem bryr seg? Jeg koser meg med tanken....

Når jeg blir gravid, så skal jeg ikke si noen av dem på lenge. Så kan de sitte der og lure.....

Man tar den trøsten man kan få =)

En dag er det oss som roper ut på siden her, og bare må dele gleden med noen!!!

Klems fra

Ja akkurat slik hadde jeg det også.. Plutselig var alle rundt meg gravid å gikk dr å vagget.. Jeg også vil vagge slik å ha ondt i ryggen : (

Det er så utrolig irriterende å få det spørsmålet hele tiden når vi prøver alt vi kan.. Må liksom bare smile å late som ingenting, å det er ganske slitsomt i lengen.. På toppen av det hele så hadde 17-mai komiteen laget barnekor av barna som hørte til der.. Å da fikk jeg problemer med å smile... Har mest lyst å gå i hi på slike dager...

Ikke fortvil, det er mange i din situasjon!

Jeg har ingen barn fra før, men har nettopp begynt å prøve nå. Trodde det skulle gå lekende lett, men nei da! Så man skal ikke ta for gitt at man kan bli gravid uten videre. Derfor er det utrolig irriterende med sånne som skal gni det inn og mase om at "dere må lage en liten en dere også nå da"...

Ja da, ja da! Slutt å mas!

Så vi får trøste oss med at det ikke er alle som får det til med en gang!

Lykke til, det blir nok vår tur snart skal du se!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...