Gå til innhold

Noen som har erfaring med Babycomp?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har brukt den for å bli gravid - så compen gjorde jobben sin.

Har lest om ei jente som skulle bruke den til prevensjon, men ble gravid. Lånte den til ei venninne som skulle bruke den til prevensjon og ble gravid.

Så den er super til å bli gravid på ihvertfall ;o)

Jeg skaffet meg BabyComp for ei uke siden.Men forstår meg ikke helt på den,å måle tempen er greit.Fulgte ikke med brukerveiledning! Så det er ikke så enkelt å sette seg inn i hvordan man går fram for å finne opplysninger syns jeg.Har du noen tips Hebbie?Og hvor lenge brukte du den før dere lyktes?Takk på forhånd!

Hei. Jeg har brukt den i...ja la meg nå se...i snart 4 år....brukte den først til å bli gravid med....noe som skjedde....men det tok noen måneder da...6 for å være eksakt. Men jeg bruker den også som prevensjon....og det har funka det. Har du ikke fått med deg brukerveiledning så ta kontakt med leverandøren.....så sender de deg en ny en....er kjekt å ha den.

Annonse

Og så må den jo rekke å bli kjent med deg før den er nøyaktig, så om du var litt slurvete på å måle og du ikke hadde brukt den så lenge er det ikke så rart at den ikke viste at du var gravid. Selv er jeg i mnd to og den viser stort sett alt riktig alerede, men har bommet litt på selve påvisningen av EL. Det er mest sansynlig fordi jeg tok pergo første mnd så tempene er litt forskjellig, og så har jeg litt uregelmessig mens så den bruker lenger tid på å bli jent med meg. Men jeg legger tempene inn i FertilityFriend så den hjelper meg tolke iallefall nå i begynnelsen før compen og jeg selv blir ordentlig kjent med tempene mine :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...