Gå til innhold

Andre her som er 9 +6 ?


lessist

Anbefalte innlegg

Hei jeg har termin 18. desember, og ser at det er mange utregninger man kan bruke så det blir forskjellige terminer. Bor i Bergen.

 

Jeg har selv bursdag 18. desember, og min mor på Julaften så jeg håper på fødsel før den 17. des. - om alt går bra!

 

Det viktigste er jo selvfølgelig at spiren blir klar og er frisk!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er akkurat 10 uker på vei i dag og har termin 17. desember :-) Er dette ditt første barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også 9 + 6 i dag...

Bare to uker igjen nå til vi kan fortelle alle den gode nyheten..

Har forløpig bare informert familie og noen nære venner..

Og så blir det godt å ha den første "krise" perioden overstått!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig!! Detter mitt første barn og jeg er 35 år, så det er veldig ventet og ønsket. Det er også veldig spennende. Er det ditt første? hvor bor du og hvor gammel er du? Er du i fin form?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det blir et deiiilig skille å være over 12 uker, blir litt tryggere og kanskje ikke så kvalm og trett lenger...tvi-tvi!

 

Vi får følge hverandre over i 2.trimester vi da! Smiler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 9+6 i dag, og har termin 19 desember. Vi venter nr 2, og førstemann er 13 mnd gammel, så det blir to tette og det med vilje:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også termin 18 desember, er 10 uker i dag. Om ikke du allerede har vært innom der, så har vi egen desember klubb. Finner du under terminklubber i den gul/oransje kolonnen på venstre side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med egen klubb, den blir jeg gjerne med i!!! Godt å være 10 uker i DAG!! Nå er sjangsen veldig liten til å miste...puh!

 

God Lørdag! Dette er verdt å feire!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei på deg

jeg er også noe sånt som 9+6 elelr 10 uker på vei;-)

ifølge teminkalkulator her på BIM har jeg termin den 20. des!

er 34 år, og dette blir vår første, og vi gleder oss MASSE!!

 

Lykke til videre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

jeg har termin 19.des, så da er vel jeg 9+5 da? hvordan regner dere ut det??? Når jeg var på ul forrige fredag sa han at jeg har termin 19.des og var da 8+3, trodde da at jeg idag, en uke og en dag senere, er 9+4???

Men noen sa at jeg er 9+5 i går.... altså 9+6 i dag......

hvordan regner dere???

forresten; gratulerer med spiren :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har termin på samme dag vi:o), jeg fikk min termin rettet på når jeg var på UL (hadde fra før av 15 des). Jeg la inn termindatoen på terminkalkulatoren på babyverden.no. Der er jeg (og du) 9+6 i dag. I morgen er vi 10 uker på vei. Her på BIM er vi nå inne i vår 10 uke, imorgen 11 uke. Jeg holder meg til babyverden sin. den var lik den legene brukte sist jeg var gravid ivertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis! det blir to tette, som får mye glede av hverandre det da!

 

Vi får nok Skytte-barn, -er det selv. Etter ca. 21.des blir det en Steinbukk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, håper 34,

jo, får håpe det går bra med oss alle! Det å være 10 uker på vei er faktisk en veldig god betryggelse, det skal mye til for at noe går galt nå.

Vi får være optimister og skulle man miste er det sikkert en god grunn til det..-slik er naturen, men tøfft er det jo. La oss ikke tenke på det.

Det er spessielt å få første barn i vår alder, er jo 35 jeg og gleder meg veldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen lessist!

ja, er spesielt for oss "gamle" å være 1.gangsgravid...vi gleder oss veldig, og er sååååå spente. Ser ut til at vi får en pprivat UL på torsdag, og jeg må si jeg gleder meg masse, å få se at det VIRKELIG er et lite liv der inne...jeg er ganske dårlig form om dagen, men det går greit når jeg vet hvorfor, og spiser som en elefant;-) så må si jeg har lagt på meg endel allerede;-) men ingen tydelig babymage enda da...gleder meg til den kommer!!!

 

Har dere "offentliggjort" den gledelige nyheten? Vi har kun innviet noen utvalgte venner, men ikke fler enn 4, håper å vente i det lengste med den overraskende nyheten;-))

 

Ha en fortsatt fin søndag!

og kos deg med graviditeten!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei en utafor og en inni:

ja, vi har termin på samme dag ja.... :-) hvor bor du? ja, jeg fikk opp det samme som deg på babyverden jeg også..... og jeg er faktisk helt fornøyd med å være 10 uker på vei i dag ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

t-79

Ja nå er det bare 2 uker igjen til det værste er over, og det skal bli godt. Jeg kommer fra sør-trøndelag. Hvor kommer du fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en utafor og en inni

ja, gleder meg utrolig til de første tolv er over, og vi er litt "sikrere", må innrømme at jeg er ganske så nervøs jeg =0 jeg kommer fra oslo..... regner med, utfra nicket ditt, at du har en fra før?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

t-79

ja, nervøs er jeg også. Har hatt noen småblødninger, men etter to ULer er jeg veldig beroliget:o) Skal på min 3 UL 6 juni, og da er jeg (og du) 12 uker på vei. Får vel se en liten baby som spreller og står på da.

Jeg har en gutt fra før som er 13 mnd (snart 14mnd), så det blir moro med to tette. Absolutt planlagt ja. Da jeg gikk gravid med han hadde jeg også blødninger, men da fossblødde jeg. Begynte i uke 13 da, og blødde av og på i nesten 3 mnd. De fant en extra fostervannsekk, så de trodde kanskje det kunne ha vært en tvilling, eller anlegg til det. Men dette er spm en aldri får svar på, så det er ingen vits i å spekulere. En har ikke vondt av det man ikke vet:o)

Har du barn fra før? Hvor gammel er du? Jeg blir 29 i høst, og tobarnsmor til jul:o) Det hadde jeg ikke trodd for noen år siden. Brukte lang tid på å lage gutten (30pp).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så flott at du har fått så bra oppfølging med ul og sånn..... hadde en ul forrige fredag, og alt såg bra ut der, men klarer enda ikke helt og slappe av! Har lyst å ta en ul til rundt 12 uker jeg også, føler at det er så veldig lenge til den vanlige i uke 18.... Får du så bra oppfølging pga blødninger og situasjonen med forrige eller? jeg hadde en ma i januar, og synes ikke jeg får spesielt bra oppfølging :-(

Så gøy med to så tett..... da får de masse glede av hverandre :-)

jeg blir snart 27, og har ingen fra før... jeg har alltid trodd jeg skulle bli mamma så tidlig jeg, men det ble bare ikke sånn!!! brukte ikke lang tid når vi først bestemte oss da, gikk på første forsøk begge gangene ;-)

hvor bor du?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ikke denne oppfølginga pga forrige svangerskp nei, det er vel helst pga de småblødningene jeg har hatt i dette sv.skapet. Jeg synes det er rart at du ikke får oppfølging pga ma, men tror absolutt at man må stå på selv for å bli hørt. Jeg tror man må spille litt for å få igjennom sine ønsker, det er jo selvfølgelig litt synd det også, men hva gjør man ikke for å roe nervene litt:o) Jeg synes du skal gå til legen din å si at du er veldig bekymret pga ma-en du hadde i januar, og dermed kreve å få en UL i uke 12. Det er jo ikke bra å gå rundt å være bekymret heller.

Hadde mine negative tanker om to tette en stund her når gutten ikke sov natta igjennom, men nå holder han på å finne en god rytme på det også, bortsett fra at han våkner 05.00 hveeeer dag da:o\. Synes det er litt tidlig, men det går jo bra så lenge han sover hele natta. Han sovner jo i 1900- tiden hver kveld, så da har vi voksne en god og lang kveld sammen.Så liksom for meg at babyen våkna til en tid, og gutten på en annen tid og vips fikk verken mamma eller pappa tid til å sove på natta:o) Men skjer det så skjer det, man må ta en dag av gangen.

Jeg kommer forresten fra Malvik som ligger mellom Stjørdal og Trondheim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen , jeg er ikke her inne hver dag, men nesten, -det er jo sååå koselig!

 

Så gøy med ultralyden på torsdag, -da blir alt mer virkelig. Lykke til!!!Jeg fikk innvendig UL i uke 7 og så en liten "peanøtt" på 11 mm. - det var rørende selv om det ikke så ut som et barn enda.

 

Jeg skal på UL torsdag 1.juni og det blir så spennende...jeg håper alt er bra der inne. Jeg er også fryktelig trett og KVALM! Lå i sengen til kl 14 i dag er helt vrak av og til, men bedre om kvelden. Det er jo helt utrolig, man må jo bare smile.

 

Har fortalt til 2 personer før uke 7.

 

Vi fortalte til min familie i uke 8, da vi ikke sees så ofte (avstander) og min Far føler seg yngre allerede! LER!

 

Fortalte til svigerfam i går (søndag) i uke 10. Det er litt tidlig men...

 

Min samboers barn venter vi så lenge vi kan med, -de får tro jeg er tykk.. Blir lenge å vente for dem og hvis man mister...

 

Gled deg til å fortelle, alle fikk tårer i øynene og hos meg rannt det skikkelig. (ikke noe tvil om at jeg er full av hormoner!)

 

Alt ble mer virkelig også.

 

Når skal dere fortelle? Hvor i landet bor dere?

 

God mandag til deg og spiren!!!

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å få nr 2, hvor gammel er første?

17. des er sikkert en fin termin for oss...ler! Sjangsen for at spiren kommer da er jo utrolig liten...

 

hvor i landet skal du føde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi regner med å fortelle til svigers til helgen eller noe;-) blir jo ekstra gøy nå etter UL, med bilder osv....mine foreldre bor på en annen kant av landet, men kommer hit til pinse, så får vi se om mamma skjønner det...hehe...hun pleier å se sånn med en gang, så jeg er litt spent...har lagt på meg endel, men ikke noe tydelig gravidmage enda... ellers kommer vi til å fortelle til dem når de er her...GLEDER MEG!!

 

satt på jobb idag, og har fortalt det til en kollega...jeg tørka tårer når hun fortalte om da hun fortalte sine foreldre!!! snakk om hormoner;-)) datteren hennes er ca 1.5 år nå da...hehe

 

er mest kvalm og oppblåst på kvelden jeg, særlig etter middag, men ikke så verst på dagen, trøtt å sliten på morran, men det går over når jeg kommer igang....håper å jobbe fullt hele tiden...

 

jobber du?

 

vi bor like ved hamar, og skal føde på gjøvik sykehus, hva med dere?

 

ha en fortsatt fin kveld!

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om det er meg skrev til nå?? Svarer allikevel jeg:o) Førstemann er nå 13 mnd, blir snart 14 mnd, på søndag når jeg tenker meg om. Jeg skal føde på St.Olavs Hospital i Trondheim. Gjorde det sist også, og hadde en kjempeflott opplevelse. Hva med deg lessist, hvor skal du føde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...