Gå til innhold

huff og huff enda en pp-ødelagt.....

Anbefalte innlegg

Er ikke særlig aktiv på denne siden, men er innom nå og da og leser. Vi er i vår 2pp...jeg har el i dag. Sambo måtte dra på seminar i går og jeg er såååå irritert. Fordi: vi rakk kun sex 14, 15 og 17mai .... Jeg som skulle ha minst 2 ganger på El-dagen! Er så ivrig på at det skal skje noe, selv om vi bare er i 2pp....Er jammen ikke lett å få det til å klaffe bestandig. Blir kanskje litt for mye planlegging?!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5085550-huff-og-huff-enda-en-pp-%C3%B8delagt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er nesten ikke vits å ha sex på EL dagen fordi det tar 10 t for sæden å komme frem til egget - og siden du ikke vet med sikkert når klokken den slipper egget så er det bedre å gjøre det på forkant. Og da har sædcellene fått hvilt seg og er sterk nok til å trenge gjennom skallet.

Så det er best å planlegge sex 2 dager før eller dagen før EL - da skulle du være sikret :o)

Så siden du hadde sex på 17 mai - så skulle det gå bra siden den KAN leve opptil 5 dager i livmoren.

Har lest at egget som regel slippes på ettermiddagen.....i 1600 tiden ;o)

Bare hvis du skulle planlegge litt mer :o)

Blir mye planlegging - må regne med det. Men dere må ta en pust i bakken og kose dere og ikke tenke febrilsk på at NÅ må det skje.

Det skjer når man minst forventer det :o)

Plutselig så er du gravid og du skjønner ingenting....

Hei igjen og takk for svar!! Det var oppløftende :) Mye nyttig å lære på disse sidene. Ja, det er som du sier. Det skjer når man minst aner det så det er nok lurt å ikke tenke for mye på det.(men greit å vite litt alikevel dersom vi skal planlegge litt noen mnd fremover ;)

Krysser fingrene denne mnd også jeg da som den optimisten jeg ble etter dette svaret!! :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...