Gå til innhold

Er jeg slem? Føler det litt sånn...

Anbefalte innlegg

I de siste dagene har tulla blitt brælete, skal helst bare sitte på fanget. Men jeg bare overser henne og da griner hun (sutring fordi hun ikke får komme opp). Tidligere har hun kunnet leke på gulvet for seg selv en stund, men nå er ikke det populært lenger. Så etter at hun var syk en periode (der jeg hadde henne på fanget ganske masse), har hun blitt sånn...

Nå griner hun og vil opp til meg, men jeg orker ikke gå å bære på henne hele dagen...

Hva skal jeg gjøre? Bare overse? Føler meg skikkelig slem... Men det er så tungt å gå å bære på henne overalt...

Hun er forresten snart 10måneder...

Takk for svar!

Fortsetter under...

Du kan sette deg på gulvet og leke med henne,hun savner kansje nærhet.

Min jente er son til tider,hun er og ganske snart 10 mnd,men om jeg setter meg på gulvet sammen med henne,kan hun gott være der lenge.Så etter at hun har fått seg en lur,prøver jeg igjen,da kan hun gott være på gulvet alein uten at jeg må være der og :-)

Jeg ville tatt henne opp og kost med henne innimellom, og så satt henne ned igjen. Tror hun forstår det etter hvert. Tror ikke det er lurt å ta henne opp hver gang, da blir hun jo vant til det. Kanskje du kan sette deg litt på gulvet og leke sammen med henne, så korter du ned tiden du sitter der for hver dag. Vet ikke om det hjelper, men det er jo lov å prøve:)

Krabber hun? Hvis ikke, er det ikke uvanlig at de syter naar du blir ute av syne. Du gjoer deg selv en tjeneste med aa dra henne med deg rundt i huset faktisk, ellers saa laerer hun aa syte, og det blir jo kjempegoey i lengden ;) Det er litt separasjonsangst dere maa igjennom etter sykdommen. Forresten, du har ikke rygg-baeresele i huset?

Hei!

Hun krabber ja, så hun krabber bort til meg, reiser seg opp og vil helt opp til meg... Så klager hun når hun ikke får komme opp.

Har ikke bæresele til ryggen nei...

Jeg får vel bare leke med henne på gulvet litt da. Til hun kommer over det.

Men hun leker helt fint alene, helt til jeg ser på henne og hun møter blikket mitt. Nesten som om hun har glemt meg, men kommer på meg når hun ser at jeg ser på henne..

Jaja.. Takk for svar iallefal!

HI

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...