TullHøna Skrevet 19. mai 2006 #1 Del Skrevet 19. mai 2006 Etter mye om og men har vi bestemt oss for å beholde vå lille spire, og det betyr at jeg kan melde meg inn her;) På mandag bærer det til legen for å få bekreftet graviditeten, og siden jeg er en vims kan jeg kanskje få vite hvor langt jeg er på vei og! Som dere sikkert skjønner så var ikke dette akkurat planlagt, men nå er det bare kos;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma til liten og stor Skrevet 19. mai 2006 #2 Del Skrevet 19. mai 2006 gratulerer så masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lessist Skrevet 19. mai 2006 #3 Del Skrevet 19. mai 2006 Så utrolig koselig at dere vil beholde og velkommen inn til oss her. Det er ikke lenge til mandag...-så spennende. Kjenner du noe på kroppen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TullHøna Skrevet 19. mai 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 19. mai 2006 Nei, kjenner ingnenting jeg! Er litt sliten bare, men ellers er alt som før! Men har tatt endel tester da for å være sikker, så det er nok en spire der;) Godt å slippe å være kvalm og da egentlig! Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsetrollet Skrevet 19. mai 2006 #5 Del Skrevet 19. mai 2006 Gratulerer! Jeg visste heller ikke hvor langt jeg var på vei, så jeg måtte bare gjette meg til en dato for siste mens... Har termin 21. des, men har vel egentlig kommet fram til at den sansyneligvis er noe senere, så jeg venter spent på UL i juli! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå