Gå til innhold

En strek er en strek... (samme som på bli gravid)


Fru P og knøttet, FØDEKLAR!!!

Anbefalte innlegg

Tror ikke det har gått helt opp for meg enda, men jeg gleder meg til gubben kommer hjem i ettermiddag. Da skal han få en liten overaskelse...

 

Etter at jeg sluttet på pillen, har jeg hatt litt ustabil syklus, men trodde den hadde stabilisert seg på 45 dager. Så på dag 22 i syklusen skulle jeg starte med el tester. På dag 27 fikk jeg "nesten" positiv el test, og tenkte at da er nok el rett rundt hjørnet. Etter 7 dager med "nesten"positive el tester syntes jeg dette var litt rart, så jeg skulle bare ta en g test for å sjekke. Og tror du jammen meg ikke det var to streker... Teststreken var ikke kjempe sterk, men det var tydelig at det var to streker. Hmmm Heiv i meg en kopp te, og tok en test til. Positiv den og. Måtte teste på nytt i morges, og da var teststreken tydligere. Har snakket med helsesøster og hun sa også at en strek er en strek... Da har jeg vært gravid en uke uten å vite noen ting. Hadde vist el på dag 14 i syklusen uten å få det med meg. Hi hi. Men det gikk jo bra uansett.

 

JIPPI!!!!!!! Da kan jeg snike meg inn her på 1. tri...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For en koslig overaskelse... :))

 

Gratulerer såååååå mye... :)) Å velkommen inn her... :))

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye!! Jeg har også bolle i ovnen!! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi hi.

Så koselig. Nå tror jeg det begynner å demre for meg. Har liksom hatt litt stikkinger i magen den siste tiden, og den siste uka har jeg hatt så ømme brystvorter at det er vondt å dusje. Nå går jeg rundt og kjenner på magefølelsen hele tiden :-) Åååå jeg glerder meg så til å fortelle det til gubben. Han gleder seg nesten mer enn meg. (hvis det er mulig da...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...