natalina Skrevet 19. mai 2006 #1 Skrevet 19. mai 2006 Hei! Er det flere en meg som starter med sprøyter idag? Jeg skal ivæg å ta blodprøve først..........den gruer jeg meg mest til.
Prestedattra Skrevet 19. mai 2006 #2 Skrevet 19. mai 2006 Håper det gikk greit, både med blodprøven og stikke-starten:-)
kanskje06 Skrevet 19. mai 2006 #3 Skrevet 19. mai 2006 Ville bare si lykke til jeg. Dette går bra vet du. klem
Ambra, 2 IVF+2 frys+2 avbrutt Skrevet 19. mai 2006 #5 Skrevet 19. mai 2006 Er godt i gang med sprøyter for andre gang - og vet at du ikke har noe å frykte. Dette går veien vet du...... Kjenner ikke noe til de små stikkene så dette er ikke noe å grue for. Masse lykke til!!!!
natalina Skrevet 20. mai 2006 Forfatter #6 Skrevet 20. mai 2006 Hei igjen! Ja, nå er første dosen med puregon tatt i mage-flesket =0) Det gikk sånn passe bra. Hadde satt på et EMLA plaster en time i forveien og det hjalp litt. Kan anbefales. Gubben min var flink! Ikveld blir det dose nr.2. Det er første gang jeg syntes at det ikke gjorde noe med den extra polstringen rundt magen =0) Ni vet det som nekter og gi slipp hvor mye man enn trimmer...!? Huff, huff.............ja, ja nå er ju målet at magen skal væxa på ordentlig. GLEDER MEG MASSE. Lykke til alle dere andre som også er mitt oppi det hele. KLEM, klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå