Gå til innhold

Engstelig over blødninger


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

er 7 uker på vei. i går fikk jeg smerter i magen og liten blødning, ble kjempe redd og lei meg.Ringte legevaka som sa det bare fikk gå sin gang og ikke noe å gjøre ved. Har blødd en del idag også men ikke så mye smerter. Har tatt en graviditets test igjen i dag og den var positiv. Noen som vet om testen kan slå positivt ut hvis det er spontan abort? Skal ikke til legen før onsdag, men synes det er så plagsomt og ikke hvite om alt er bra eller om jeg har mistet barnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

testene kan slå ut positivt i opptil en mnd etter spontanabort finner sted.. hvordan er blodet? er det mye mørke klumper og slim? det kan være et dårlig tegn. jeg fikk aldri noen form for undersøkelse da jeg hadde SA, de bare sa at det sikkert var det.. da jeg snakket med legen min en mnd senere, ble hun overrasket over at de ikke tok innvendig ul. dra på legevakta og krev innvendig ultralyd!! angrer meg på at jeg var så enkel da jeg var der.. de er forpliktet til å gjøre noe, det kan jo være truende abort!

lykke til kjære deg!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for at du svare. Var så utafor i går da jeg ringte legevakta, derfor krevde jeg ikke noe.Var alene med min datter på to år da min mann jobbet. Blodet er lyst rødt hvis du skjønner hva jeg mener,blødningene har avtatt noe nå. ble så glad da testen viste positivt, men kan ikke glede meg over det lenger da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...