Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei

Takk for det.Vart litt soving.Er sp urolig vesleguten om nettene.Vært det sidan han var fødd.Då med kolikk.No er det tenner.Håper det kjem seg når jekslene kjem ut.Men han er veldig god.Stor klem til deg og vennen.Og spennende framover no då Elastica.Kanskje ei lita spire snart?Trur den sitter fort hos deg altså.Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5084326-hei-nattinatt/#findComment-5088758
Del på andre sider

Hei:-)

Virker som om vi to har hatt veldig mye likt med disse miste-guttene....

Min hadde også masse kolikk, så fikk han kik-hoste 2 mnd. gammel -siden var det tenner også den puppen da.... Og enda kommer han inn i min seng om natten for å legge seg på tvers he,he..

Av og til føles det som om den eneste gangen jeg kan sove er når jeg har vært på nattevakt og min mann står opp med han og følger ham i parken:0)

Det kommer nok roligere tider, men det blir fort slitsomt uten søvn da..

Men den følelsen når du kommer inn om kvelden og ser de ligger der så søtt og sover ohhhh for noen nydelige barn!!!

Og så mye morsomt som de sier da he,he helt utrolig.......

Jeg får opp at han kommer til å sove bedre fra Jul./aug.

Virker kanskje lenge til - kanskje du kan legge deg litt nedpå med han i løpet av dagen hvis han tar seg en lur.....

Ellers vil jeg bare si at jeg ble virkelig glad for spådommen din -håper det stemmer da blir jeg veeeldig glad.

Er også veldig glad for å ha truffet deg her inne. Du er et fantastisk fint menneske!!

Stor klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5084326-hei-nattinatt/#findComment-5092063
Del på andre sider

Hei

Ja det virker verkelig som det er masse likt.Ja vesleguten min var kronisk forkjølt det første leveåret i tillegg til kolikken.Og litt rart,men eg hadde og kikhoste.Imai i fjor fekk eg det.Var vel borti det han og.

Kjenner så godt igjen det du skriver om at når ein har vært på nattevakt er det eineste tida eg visste eg fekk sove.Det husker eg med jenta mi på ti når ho var rundt to-tre.Då begynte ho å vandre om nettene.

Men så sant som du skriver,de er jo så nydelige,og seier og gjer så mykje rart.Han min har lært eitpar ord.Det er traktor(det har vi),og så ordet deilig.Litt til og,men mest dette han seier.

Ja igår sov eg då han sov,låg på sofaen.Og to av jentene mine,som var kome heim frå skulen,var så stille så eg skulle få sove.Sånn er det godt når de begynner å bli store.

Ja pendelen min gav eit veldig tydelig ja på graviditet då.Blir artig å sjå no då.Var ei som spurte meg idag om mykje av det eg hadde spådd stemte,men er jo litt tidlig enda å vite på mange av de spådommene eg har gitt,så det blir spennende å få tilbakemelding.Ja det var jo du som gav meg puffet til å begynne å spå.Og takk for det,for det er ein veldig god ting å halde tankene opptatt med.Er så lett at de sviver rundt det same heile tida elles.Særlig godt sidan eg vart gående så lenge heime.Men det var godt med ekstra bonustid heime då.

Og TUSEN takk for de fine orda tilslutt.Og takk det same til deg.Du virker så åpen,kjekk og grei,at det føles som at eg skulle ha kjent deg lenge.Du er no jammen eit fantastisk menneske sjølv og.Du svarer alle så fint.Sa det jenta mi(du har spådd ho..) at Elastica svarer alle så fint mamma,med gode ting i spådommene sine.Lykke til videre,og eg ønsker deg alt godt.Og ei riktig god helg.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5084326-hei-nattinatt/#findComment-5093760
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...