Lene27 Skrevet 18. mai 2006 #1 Del Skrevet 18. mai 2006 lille har stort hode sier HS!!!!! Han var 45,1 på 5mnd kontrollen... Er litt småbekymra.... noen som har vært borrti det samme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elvedatter Skrevet 19. mai 2006 #2 Del Skrevet 19. mai 2006 Tror du kan ta det helt med ro jeg, men hvis du bekymrer deg burde du si det til helsesøster og eventuelt få barnelege til å se på det. Ble han født på vanligvis? Gutten min hadde veldig lite hode når han kom til, og det var litt skakkt siden han hadde ligget å stanget i bekenet mitt over lengre tid. Når vi var på 3 mnds kontroll fikk jeg beskjed om at hodet til lillegutt vokste litt fort, men at det sansynligvis drev å tok inn på den hevelsen som barn født vanlig får ved fødsel. Hodet hans er helt proposjonert til kroppen hans. Slapp av og ikke stress over det. Det er bare vondt for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tre søte små Skrevet 19. mai 2006 #3 Del Skrevet 19. mai 2006 Her i området henviser helsestasjonslegene stort hode ganske liberalt. ta det opp på 6-mndr-ktr, du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå