Gå til innhold

Hei jenter, her kommer jeg:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, ja ja, her kommer jeg:) Jeg trur jeg kan ta turen inn til dere jeg damer, har vært på bli gravid sidene i et år alt, tiden bare flyr.. Syntes det virker som i går at vi sluttet på pilla, men den gang ei.. Føler liksom at jeg er litt lei den: jippi, jeg er gravid og det bare i første pp.. Syntes liksom det er litt urettferdig, da er det godt at det er flere her som meg:) Hvor lenge har dere prøvd da? Det er godt å lese at det er flere som er i samme "båt", føler meg liksom litt "alene" om det å ikke klare å bli gravid om dagen.. Jeg er 24, blir 25 (egentlig i min beste alder, he he) Har også en datter fra før, som blir 4 om 6 dager, og det hadde vært veldig koselig med en søster eller bror til henne.. Jeg har vært til gu, har veldig uregelmessig tante alt fra 26 dager til 2 mnd mellom hver gang. Har ikke hatt eggeløsning, pga hormonelle forandringer i kroppen og har nå begynt med akkupunktur.. Har ikke tatt skritte enda til å få pergotime, noen med erfaring fra det området? Lurer litt på det nå, men hørt at det er veldig mange bivirkninger på det? Ja, ja, kanskje gi meg før jeg tar helt av med skrivingen.. Lykke til jenter, gleder meg til å bli litt mere kjent med dere:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann Lollipop - og velkommen hit til oss:-)

Litt om meg: prøver i to år, har hatt ma,sa og exu. Nå bruker jeg Metformin og Pergo (bare en pp med Pergo da) Selv har jeg ei jente som fyller 5 om 11 dager.. Så tette søsken kan jeg bare glemme nå.. !

Håper oppholdet ditt blir kort og fruktbart:-)

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

hallo!

Jeg har ikke gått på pilla siden nov 99. Begynner å bli noen år nå, men har i den tiden hatt 3 sa. Vært igjennom 1 IVF forsøk og 2 runder med pergo med min X. Jeg om min nåværende samboer står i venteliste på IVF og har første runde med pergotime nå. Håper vi skal slippe IVF forsøk til høsten og at pergoen hjelper. Har blitt gravid med det 1 gang før.

Vi har ingen barn, men håper som sagt at det kommer en liten rakker eller ei tulle snart :-)

Ang. pergo så er det noen bivirkninger ja, men det er ulikt hvor stor grad man får av bivirkninger. Jeg har tidligere ikke hatt noen særlig bivirkninger, bare veldig ømme pupper og mensenmurringer så det holdt når det nærmet seg mensen. Denne gangen er jeg en del kvalm, men er ikke sikker på om det er pga. pergoen jeg....

Lykke til og håper du slipper å være her inne hos oss så veldig lenge.

Klæm

Skrevet

Velkommen, velkommen:o) Jeg håper du ikke blir her lenge, men det er koselig å ha deg her så lenge du må!

Jeg har ingen barn, og nå begynner det å bli 1 1/2 år siden vi begynte å prøve oss med babylaging. Men det skal sies at jeg ikke har gått på p-piller e.l.på hele 7 år.. Jeg er 30,har litt høye fsh-verdier (kan bety litt "gamle egg", høres fælt ut) og har endometriose som jeg nettopp har vært og svidd av under en kikkehullsoperasjon. Nå går jeg og venter på innkalling til Rikshospitalet igjen så jeg får kommet igang med inseminering og evt ivf.

Det var min historie. Jeg er vanligvis veldig på "skravlern" her inne, så vi snakkes nok :o)

Skrevet

Velkommen!

Jeg er snart 28 og vært prøver i over 3 år. Jeg har en sa og en ma bak meg, og begynner å bli utolmodig med å få det til igjen. Vet ikke hva som er galt med oss da vi ikke har kommet så langt i utredninga. Venter på svar på spermprøve og skal ta røntgen av egglederne om 3 uker.

Håper du slipper å være her så lenge!

Skrevet

Heisann!!

Vi er jo på bli gravid sammen :-) Stikker selv ionn her når det blir for mange 1pp gravid annonseringer der inne. Som du ser på nicket har vi også prøvd en stund. Har hatt SA'er og jeg og mannen er til utredning. Håper dette er sommeren med stor F (fruktbarhet). Velkommen inn hit da!

Skrevet

Hei jenter:)

Så koselig det var å komme inn til dere, endelig noen som forstår hvordan man kanskje egentlig har det..

Er så lei av den, ops ble gravid jeg vist, eller prøv å slapp av så skjer det, sukk..

Det er ikke meningen at det skal skje med oss alle på første forsøk, men tenk den erfaringen vi får som vi kan ta med oss videre i livet, tenkt den tolmodigheteten mange av dere sitter med, den er ikke sikkert at det er så mange andre som har..

Jeg beundrer dere som fortsatt holder ut mnd etter mnd , å håper virkelig at dere alle kan få en FRUKTBAR sommer, som kirsty skrev:) Dere fortjenere det!!!

Skrevet

Velkommen

Er ikke kjekt å måtte ønske noen velkommen inn hit, men håper du kun trenger å være her en liten stund før du kan gå videre til 1.tri.

Men dette forumet er veldig godt for oss slitere, er greit å kunne "snakke" med noen som forstår.

Selv er jeg 25 år og jeg og samboeren har nå prøvd å bli gravide i 1,5 år.

Har ikke kommet lengre enn å ha vært hos fastlegen og fått henvisning til gynekolog...men jeg er i hvertfall i gang.

Lykke til!

Skrevet

Hei Lollipop!

Hjertelig velkommen skal du være. Håper riktignok at du surfer inn på 1. tri om ikke alt for lenge! Her har du funnet siden for å blåse ut når ting er tungt og dele erfaringer med oss andre slitere:)

Selv har vi vært prøvere i et drøyt år og akl til utredning 1. juni:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...