Gå til innhold

Juni: presentasjonsrunde?


en gutt ¤14.06.06¤any day now

Anbefalte innlegg

er innom her på juniklubben innimellom - men synest det er litt lite aktivitet, så nå vil jeg prøve å gjøre noe med det :o)

 

mitt navn er Elisabet, jeg er 83-modell og gal gleder meg til gutten min kommer - er kjempe lei av å være gravid!

jeg har samboer som heter morten - vi bor i en leil. i landlige omgivelser på jæren...vi flytter i et hus vi har kjøpt i aug. så det er og noe vi ser frem til :o)

 

håper dere andre og vil hilse på :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ei:)mitt navn e også Elisabeth.ej e 82 modell.vi venta vårt første barn 24juni og gler oss masse.vi flytta inn i huse vårt 15 oktober i fjor etter å ha pussa oppi tre måna.i mars i år laga vi til barneromme so d ste no klart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Mitt navn er Jeanette,77 mod,og venter nr 4 rundt 8 juni.

Er gift med Arne Johan og vi har 5 års bryllupsdag idag!!:-)

Vi bor i en leid enebolig i Haugesund.

Gleder meg vilt til lille tulla kommer!!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! Helt enig, altfor lite aktivitet.

 

Jeg heter Carina og er 85- modell. Gleder meg også til gutten vår kommer. Har termin 25. juni. Har kjæreste/forlovede/samboer som heter Kristoffer. Vi bor i Trondheim i et stort blått hus. 2.mannsbolig. Så vi har en leilighet på 120 kvadrat. Herlig! Tiden fremover går kjapt ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

 

Jeg heter Ida og er 23 år. Jeg har samboer som heter Kjetil, vi bor i enebolig i Larvik. Kjøpte huset i slutten av februar, deilig å ha sitt eget:) Jobber nå med å få barne rommet ferdig...ikke mye som skal til igrunn...ting tar tid!!!

 

Jeg har termin 9. juni, men håper selvfølgelig at lille gutten vår vil ut og hilse på så snart som mulig..:):):) Vi gleder oss!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

 

Jeg heter Lene Therese og er 28 år. Samboer og forlovede med Jan Kristian, og vi venter spent på vårt første barn. Vi vet ikke kjønn, men spiller ingen rolle bare alt er bra.

Vi hat kjøpt oss leilighet i Spjelkavik i Ålesund kommune, som skal være nøkkelklar samtidig som vi har termin......spennende å se hva som skjer først.

Er så utrolig spent på de siste ukene nå og fødsel...tenker mye på den. Har termin 26. juni.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei!

 

Jeg heter Anniken og er 26 år gammel og gift med Espen siden August i fjor. Vi venter vår første lille engel 17. Juni, en liten gutt som skal hete Theodor. Vi gleder oss utrolig mye!

 

Vi bor i en koselig leilighet i Bærum, her er det dyrt så vi har bare en 2-roms, men den er stor og åpen og vi skal nok klare oss fint her ihvertfall en stund fremover. Jeg er studerer (lærerhøyskolen) så vi har litt begrenset med penger i noen år - men etterhvert skal vi bygge hus, for vi har tomt! (hurra!)

 

Er helt enig at det er lite aktivitet her, føler meg nesten masete når jeg svarer/skriver innlegg her... Det er jo så kort til vi skal bli mammaer, vi burde ha 1000 ting å snakke med hverandre om!

 

Lykke til de siste ukene til alle dere her inne, jeg gleder meg til det begynner å poppe opp flere fødselshistorier!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann,

Jeg heter Anja og er samboer. Vi bygde hus i fjor og har bodd her ett år nå:-) Vi venter vårt andre felles barn, men sambo har ei datter på 7 fra før som bor hos oss... Vårt første barn sammen er en gutt på snart 5, og i magen ligger ei lita tulle som kan komme når som helst fra nå og til om 5 uker:-) Vi gleder oss masse!

Lykke til til alle dere andre junimammaer!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo junijenter!

 

Jeg er 79'modell og bor midt i Oslo sammen med min kjære. Vi har bare vært sammen i underkant to år, men babyen var planlagt og vi gleder oss som noen unger på julaften! Nå er det bare 6 uker igjen ;-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei:) er 27 ar heter heidi og bor sammen med min kjere pa algard:)

vi har termin 22 juni og venter ei lita jente:) fra foer ar jeg en gutt pa 6 og han har to gutter pa 9 og 12 aar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg heter June og er 27 år, jeg er samboer med Kjell Ove som er 33 år. Vi bor i en liten leilighet rett utenfor Bergen og koser oss med det (vi har i det minste en diger solrik altan...:-). Men vi kommer nok til å kjøpe noe større når jeg er ferdig med regnskapsstudiet og fått meg en jobb. Han skal ha en 7 måneders permisjon fra slutten av september mens jeg skal da fortsette å studere.

 

Jeg har forresten bursdag to dager før terminen, så jeg lurer vedlig på om jeg får feire med eller uten magen....men det blir vel med tenker jeg:-)

 

Hodet er forresten festet og jordmor sa at det var ingen hindring for at jeg kunne føde før terminen....men det vil nok tiden vise.

 

lykke til alle juni-mødre, vi går en spennende tid i møte:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisannn jenter,hyggelig å lese om dere:)jeg heter marielle, er 78 mod,bosatt i oslo sammen med min samboer å vår felles datter på 5 år.vi venter nå nr 2,har term 29 juni.vi vet at alt er bra med beibien så da blir overraskelsen å se hva det blir:)vi kjøpe oss hus i sept 2005,som vi innviet med å bli gravide:)gleder meg masse til å høre hvordan det går med dere alle her nå,det er ikke lenge igjen for noen av oss!!skal bli deilig å få tatt i bruk vogna,er en ivrig tur gåer.så om noen søker en trillevenn er det bare å si ifra!lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig dette var da:-)

 

Jeg er 28 år og bor i Bergen sammen med min kjære mann og våre to gutter på 5 og 3 år.

Vi venter vårt tredje barn i slutten av juni (sannsynligvis blir det nok julibarn).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei,

Jeg er 79-modell fra Bergen, men bor med samboer i Oslo sentrum. 12.juni venter vi vårt første barn, en liten jente sa ultralyden, og vi gleder oss selvfølgelig utrolig mye. Bare 3 uker til termin og vi håper hun har lyst å komme ut før tiden :)

 

Håper alle er fin i formen og klarer å nyte den siste tiden som gravid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,hei.. Jeg heter Christin,er 82 modell.. Jeg venter nr 2 den 20 juni.. Jeg er forlovet med min kjære som heter Halvard som er 79 modell og min datter Tiril på 18 mnd.. Vi leier for tiden leilighet,men vi har fått oss eget hus som vi venter på å få skrevet under overtakelsespapirene slik at vi kan flytte inn snarest..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Mitt navn er Margrete, 81 modell, og jeg venter mitt første barn sammen med samboeren min Thomas som er 77 modell.

Vi bor på et så lite og kjent sted at jeg føler at min identitet blir totalt avslørt om jeg sier hvor....

Karen, om du ser dette så ikke si noe.... hehe....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei...morro med dette innlegget.

 

jeg heter Iris, og venter en gutt 22.6. Jeg er 36 år, og sammboer.

Har to gutter fra før, som er 14 og 15 år.

Men det er første barn til sammboeren min.

Så dette blir spennende, blir som førstegangs fødende igjen... har ikke peiling på noe lenger.

Nesten alt utstyr etter dei andre guttene er gitt bort....hehe..

Er foresten bosatt utenfor Molde-Ålesund.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei til dere med struttende mager :)

 

Heter Anita, er 83-modell.

Jeg og mannen min Vegard venter en liten gutt 23 juni.

Eier et blått koselig hus i skogen litt utenfor oslos grenser (sandbakken).

 

Gleder oss veldig :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...